رشد قیمت سایپایی ها در بازار داخلی / این خودروها جهش کردند !

قیمت سایپایی‌ها امروز و با رشد نرخ دلار چگونه رقم خورد؟ ارزیابی بازار خودرو نشان می دهد امروز تمام محصولات سایپا رشد قیمت داشته‌اند.

رشد قیمت سایپایی ها در بازار داخلی / این خودروها جهش کردند !

براساس رصد بازار خودرو امروز سایپایی‌ها با رشد 3 تا 12 میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شدند و کوییکR رکوردار رشد قیمت در بازار بود.

براساس اخبار اعلام شده سایپا از بهمن سال ۱۴۰۱ تا بهمن سال آینده ۸ مدل محصول جدید شامل آریا، سهند، اطلس، ون و … را به بازار عرضه خواهد کرد؛ که با این شرایط باید شاهد کاهشی شدن قیمت در بازار خودرو سایپایی‌ها باشیم، اما شواهد نشان از آن دارد که فعلا بازار خودرو خیال آرام شدن ندارد.

به گفته فعالان بازار خودرو با توجه به روند افزایشی نرخ دلار در بازار امروز می توان گفت نگاه بازار خودرو امروز به بازار دلار است.

قیمت محصولات سایپا در بازار

خودروهای «شاهین»، «کوییکR » ، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» محصولاتی هستند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

قیمت «شاهین» امروز در بازار 565 میلیون تومان شد و رشد 8 میلیونی داشت. ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که امروز «ساینا» هم با رشد 5 میلیونی در بازار 329 میلیون تومان قیمت‌ خورد.

از سوی دیگر رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که در میان خانواده کوییک هم امروز «کوییکR» در بازار 333 میلیون تومانی شد و رشد 12 میلیونی را ثبت کرد و «کوییک معمولی» هم در بازار 330 میلیون قیمت خورد و رشدی 5 میلیونی داشت.

اما در میان خانواده تیبا، امروز «تیبا صندوقدار» در بازار با افزایش 3 میلیون تومانی داشت و 324 میلیون قیمت گذاری شد و «تیبا 2 معمولی» هم افزایش6 میلیونی داشت و در بازار 328 میلیون تومان دست به دست شد.

 

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما