پرداخت عیدی 3 میلیونی به این بازنشستگان

با تصویب هیات وزیران عیدی کارکنان و بازنشستگان در سال ۱۴۰۱ اعلام شد .

پرداخت عیدی 3 میلیونی به این بازنشستگان

موضوع عیدی بازنشستگان یکی از مباحثی است که در ماه های پایانی سال به چالش بزرگ دولت تبدیل شده است. عیدی بازنشستگان برخلاف دیگر قشر های کاری جامعه متناسب با حقوق پرداخت نمی شود . و هر ساله تغییر کم میزان عیدی بازنشستگان موجب نارضایتی در جامعه می شود. رییس کانون بازنشستگان کارگری تهران نیز گفته عیدی بازنشستگان مانند بازنشستگان کشوری پرداخت خواهد شد. در ادامه به آخرین جزییات از عیدی بازنشستگان می پردازیم.
مجردین: ۱,۸۰۰,۰۰۰تومان


متاهل: سرپرست و همسر. ۲,۳۰۰,۰۰۰تومان

سرپرست،همسر،۱فرزند. ۲,۵۰۰,۰۰۰تومان


سرپرست،همسر،۲فرزند. ۲,۷۰۰,۰۰۰تومان

 

سرپرست،همسر،۳فرزند. ۲,۹۰۰,۰۰۰تومان

میرهاشم موسوی درباره زمان واریز عیدی بازنشستگان اظهارداشت: میزان عیدی یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است و بنای ما بر این است که قبل از اینکه عیدی زیرمجموعه و کارکنان اداری خود را بپردازیم، حقوق بازنشستگان را واریز کنیم که امسال هم همین کار را انجام می‌دهیم، اما فعلا زمان دقیقی را اعلام نمی‌کنیم تا بررسی‌ها برای تامین منابع نهایی شود.
همه کارگران مشمول قانون کار امسال حداقل ۸ میلیون و ۳۵۸ هزار تومان و حداکثر ۱۲ میلیون و ۵۳۷ هزار تومان عیدی و پاداش دریافت خواهند کرد.

وبگردی

ارسال نظر

 
  • ناشناس ارسالی در

    هر وقت تونستید بین دو سازمان عیدی یکسان پرداخت کنید اسم خودتان را مسلمان بگذارید اصلا روی چه حسابی عیدی ها با هم فرق میکند سازمان تامین اجتناعی هستید که هستید دو کارمند با هم کار اداری انجام میدهند اپلو که هوا نمیکنند اصلا مردم نگاه کنید یک خانواده زن وشوهر تامین اجتماهی که کارمند هستند بالای 19 میلیون عیدی به غیر از حقوقشان دریافتی دارند در ماه اسفند اونوقت یک زن سرپرست موظفی با داشتن فرزند وخانه اجاره ای یک میلیون خورده این کجای کشور اسلامیست هر روز تمام نسولین را تفرین خواهم کرد به بدترین شکل ممکن بمیرید

نظرسنجی

اگر پول داشته باشید سرمایه گذاری در کدامیک را ترجیح می دهید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : شورای جهانی طلا اعلام کرده که قیمت‌های رکورد طلا، بازیافت فلزات گرانبها را به بالاترین سطح…

اخبار سلامت

سینما در سینما