خرید این خودرو فقط با پیش پرداخت 30 میلیون تومان !

۵۰۰ دستگاه کارای دوکابین بهمن موتور این هفته راهی بورس کالا می‌شود.

خرید این خودرو فقط با پیش پرداخت 30 میلیون تومان !

بهمن موتور خودروی کارا دوکابین را سه شنبه این هفته ۲۰ دی ماه در بورس کالا عرضه خواهد کرد. قیمت پایه این خودرو ۳۰۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شده که عرضه می‌کند و میزان پیش پرداخت ۱۰ درصد اعلام شده است. تاریخ تحویل این خودرو ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ در نظر گرفته شده است.

البته محدودیتی برای تعداد تقاضا برای اشخاص حقیقی و حقوقی در ثبت سفارش وجود ندارد.

صدور سند و شماره‌گذاری خودرو فقط به اسم شخص خریدار خواهد بود و رنگ سفید و مدل خودرو ۱۴۰۱ است. خریداران باید جهت تکمیل مراحل خرید، همزمان با تسویه اصل مبلغ معامله در بورس و در مدت زمان مقرر تعیین شده در اطلاعیه عرضه تکمیلی و حداکثر طی هفت روز تقویمی با مراجعه به پورتال فروش شرکت بهمن موتور نسبت به ایجاد و تکمیل پروفایل خود اقدام و از این طریق نسبت به پرداخت هزینه‌های جانبی و انتخاب عاملیت مورد نظر خود اقدام کنند.

هزینه‌های جانبی شامل ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده بر مبنای قیمت نهایی فروش و سایر هزینه‌ها جمعا به مبلغ هشت میلیون و ۷۶۰ هزار و ۲۸ تومان شامل چهار میلیون و ۷۶۰ هزار تومان بابت هزینه مالیات و عوارض شماره گذاری، ۴۳ هزار و ۵۰۰ تومان بابت هزینه هوشمندسازی کارت خودرو، ۵۰ هزار تومان بابت هزینه خدمات پست، ۲۸۰ هزار تومان بابت هزینه تولید پلاک و شماره گذاری، سه میلیون و ۶۲۶ هزار و ۵۲۸ تومان هزینه بیمه شخص ثالث است.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما