سهام عدالتی ها حتما بخوانند / اگر سود نگرفتید باید اطلاعات بانکی را ویرایش کنید !

واریز سود سهام عدالت از بیست و نهم آذرماه آغاز شد اما هنوز برخی بانک‌ها سود سهام تمام مشتریان خود را واریز نکرده‌اند.

سهام عدالتی ها حتما بخوانند / اگر سود نگرفتید باید اطلاعات بانکی را ویرایش کنید !

مرحله نخست واریز سود سهام عدالت پس از فراز و نشیب بسیار بالاخره از بیست و نهم آذرماه آغاز شد و همچنان ادامه دارد. امروز هم برخی بانک‌ها سود سهام عدالت واریز کرده‌اند.

در این میان اما برخی بانک‌ها در واریز سود با تاخیر اقدام کرده‌اند که بانک ملی از جمله آنهاست. برخی مشتریان بانک ملی به تجارت‌نیوز اعلام کرده‌اند که تا این لحظه سودی به حساب آنها واریز نشده است. با این حال بررسی‌ها نشان می‌دهد این بانک هم در دقیقه 90 واریز سود را آغاز کرده است.

باید اشاره داشت که برای واریز سود سهام عدالت سه روز مهلت تعیین شده بود و در صورتی که تا پایان این مهلت کسی سود خود را دریافت نکرده باشد احتمالا باید برای ویرایش اطلاعات بانکی خود از جمله شماره شبا اقدام کند.

گفتنی است مبلغ واریزی سود سهام عدالت در این مرحله، برای دارندگان سهام عدالت 532 هرار تومانی، 600 هزار تومان، دارندگان سهام عدالت یک میلیون تومانی، یک میلیون تومان، دارندگان سهام عدالت 452 هزار تومانی 555 هزار تومان و دارندگان سهام عدالت 452 هزار تومانی هم 510 هزار تومان بوده است. علت اختلاف مبلغ واریزی سود سهام عدالت افراد، تفاوت ارزش پرتفوی آنهاست.

 

وبگردی

ارسال نظر

 
  • ناشناس ارسالی در

    باسلام سهام عدالت من یک ملیونی هست وسودش باید1280هزارتومان باشدولی فقط 560تومن واریزکردن چرا؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : سرمایه‌گذاران اکنون مشتاقانه منتظر داده‌های شاخص قیمت هزینه‌های مصرف شخصی ایالات‌متحده هستند…

اخبار سلامت

سینما در سینما

باز