دریافت وام 300 میلیونی بدون سود از این بانک دولتی +شرایط

اقتصاد 100- «نگین امید» یکی از طرح‌های تسهیلاتی بانک سپه است که مشتریان این مجموعه با سپرده قرض الحسنه پس انداز امکان درخواست آن را دارند. سقف وام این طرح به 300 میلیون تومان رسیده و بدون سود و تنها با کارمزد دو درصدی به متقاضی اعطا می‌شود.


دریافت وام 300 میلیونی بدون سود از این بانک دولتی +شرایط

 افرادی که مایل به دریافت وام 300 میلیون تومانی بانک سپه هستند باید اعتبار شغلی مورد نظر بانک را داشته باشند. البته ارائه ضامن رسمی برای دریافت این مبلغ وام نیز ضروری است. ضمنا این تسهیلات به میانگین سپرده‌ای معادل یک تا 18 ماه احتیاج دارد. افراد بعد از دریافت این وام، حداکثر طی 60 ماه و حداقل 12 ماه امکان پرداخت مبلغ اصلی تسهیلات به همراه سود آن را دارند.

افرادی که وام 300 میلیون تومانی را با شرایط و نرخ کارمزد ذکرشده دریافت می‌کنند، باید هر ماهه معادل 5 میلیون و 258 هزار و 328 تومان قسط بدهند. کل سود این تسهیلات به مرز 15 میلیون و 499 هزار و 681 تومانی می‌رسد و جمع رقم وام و سود ان نیز 315 میلیون و 699 هزار و 681 تومان خواهد بود.

توسعه فعالیت بانک تجارت

بانک سپه از 24 اسفند 1304 فعالیت خود را آغاز کرد. این بانک با هدف خدمت رسانی پولی و بانکی بهتر به مشتریان ایرانی شکل گرفت و با در نظر گرفتن این هدف، نه تنها در ایران، بلکه در کشورهای دیگر مانند آلمان، ایتالیا و فرانسه و همچنین انگلستان نیز شعبه دارد. از مهم‌ترین فعالیت‌های این مجموعه می‌توان به افتتاح انواع حساب‌های سپرده، انجام امور حوالجات ارزی، گشایش اعتباری اسنادی و … اشاره کرد.

منبع:کامائرس

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما