سیل پژو پارس در راه بازار / چشم متقاضیان محصول پُرطرفدار ایران خودرو روشن شد

اقتصاد 100- تولید پژو پارس شتاب می گیرد. ایران خودرویی ها اعلام کردند در اولین روز کاری سال جاری تولید حدود ۴۰۰ دستگاه پژو پارس را نهایی کردند اما این تعداد در کمتر از دو ماه به تیراژ ۷۰۰ دستگاه در روز خواهد رسید.

سیل پژو پارس در راه بازار / چشم متقاضیان محصول پُرطرفدار ایران خودرو روشن شد

این اتفاق می تواند علاوه بر اینکه متقاضیانی را که در دور اول فروش محصولات شرکت های خودروساز با مکانیزم نوبت دهی برای پژو پارس ثبت نام کردند را خوشحال کند، سیل پژو پارس را نیز به بازار خودرو روان کند.

ایران خودرویی ها در روزهای کاری ابتدایی ۱۴۰۳ از فراخوان متقاضیان جدید بعد از تعطیلات نوروز براساس الویت های ثبت نام خبر داده بود.

آبی های جاده مخصوص در اواخر سال گذشته نیز از کسب مجوز برای تداوم تولید پژو پارس در بهار ۱۴۰۳ و همچنین سفارش گذاری برای قطعات مورد نیاز تولید این محصول محبوب خود خبر داده بودند.

ثبت نام کنندگان پژو پارس که در اسفند سال گذشته از تحویل گرفتن خودروی مورد نظر خود به دلیل چالش ها مرتبط با ارتقای استاندارهای اجباری ناامید شده بودند و کم کم خود را آماده می کردند تا به طرح های جایگزین ایران خودرویی ها برای پژو پارس فکر کنند حالا با اخبار منتشر شده، امیدوار شدند تا بلکه بتوانند خودروی مورد نظر خود را تحویل بگیرند.

البته مشخص نیست ایران خودرویی ها تنها در بهار امسال تولید پژو پارس را در دستور کار دارند یا اینکه این روند تا زمان عمل به ثبت نام های صورت گرفته برای این عضو خانواده پژو ادامه دار خواهد بود؟

منبع:اکوایران

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما