فروش خودرو برقی تازه نفس با قیمت مصوب خارج از سامانه یکپارچه + شرایط نوروزی

اقتصاد 100- بهای مصوب درب کارخانه خودرو برقی نبکا ۲ میلیارد و ۱۲۳ میلیون و ۳۹۰ هزار تومان اعلام شده است و این خودرو در رنگ‌های ﺳﻔﯿﺪ ﺻﺪﻓـی، ﻣﺸکی ﻣﺘـﺎﻟﯿک، ﺳﻮرﻣﻪای ﻣﺘﺎﻟﯿک و ﺑﺎدﻣﺠﺎنی ﻣﺘﺎﻟﯿک با مدل ۱۴۰۲ عرضه می‌شود.

فروش خودرو برقی تازه نفس با قیمت مصوب خارج از سامانه یکپارچه + شرایط نوروزی

پیش فروش یا مرحله پیش ساخت در بازار خودرو ، تأثیرات مهمی بر صنعت و بازار خودروسازی دارد. این اقدام معمولاً با ارائه تخفیف‌ها یا شرایط ویژه به مشتریان در مرحله اولیه تولید یک مدل خودرو صورت می‌گیرد. تاثیر اصلی پیش‌فروش، ایجاد احساس فوری برای خریداران و افزایش تقاضا در بازار است. این اقدام می‌تواند باعث ایجاد اشتیاق برای خرید، جلب مشتریان جدید، و حتی تسهیل فرآیند تولید و توزیع شود. همچنین، باعث ایجاد رقابت بین تولیدکنندگان می‌شود و به ویژه در مواجهه با چالش‌های اقتصادی می‌تواند برای صنعت خودروسازی به عنوان یک راهکار استراتژیک عمل کند.

 زمان تحویل خودرو اسکای ول ET ۵ نیز ۳۰ روز کاری اعلام شده است.

همچنین تمام ﻫﺰﯾﻨﻪﻫﺎ، ﻣﺎﻟﯿﺎتﻫﺎ، ﻋﻮارض، ﺑﯿﻤﻪ ﺷﺨﺺ ﺛﺎﻟﺚ، ﻣﺎﻟﯿﺎت ﻧﻘﻞ و اﻧﺘﻘﺎل، ﻣﺎﻟﯿﺎت ارزش اﻓﺰوده و ﺳﺎﯾﺮ ﻫﺰﯾﻨﻪﻫﺎﯾی که ﻗﺎﻧﻮن پرداﺧﺖ آن را ﺑﻪ ﻋﻬﺪه ﻣﺸﺘﺮی و ﻣﺼﺮف کننده گذاﺷﺘﻪ اﺳﺖﺑﺮ اﺳﺎس ﺗﻌﺮﻓﻪ ﻫﺎی ﺳﺎل ۱۴۰۲ ﻣﺤﺎﺳﺒﻪ و در زﻣﺎن ﻓﺮاﺧﻮان ﻣﺸﺘﺮی ﺑﻪ ﻣﻨﻈﻮر ﺷﻤﺎره گذاری (ﺻﺪور دﻋﻮﺗﻨﺎﻣﻪ) ﺗﻮﺳﻂ ﻣﺸﺘﺮی پرداﺧﺖ ﺧﻮاﻫﺪ ﺷﺪ.

خودرو برقی نبکا (اسکای ول ET ۵) ﺑﺎ ﻇﺮﻓﯿﺖ ﺑﺎﻃﺮی ۷۱.۹۸ کیلووات ﺳﺎﻋﺖ عرضه می‌شود و هزینه یکبار شارژ این خودرو تمام برقی با توجه به تعرفه هر کیلووات ۵۴۷ تومان، مبلغ ۴۰ هزار تومان برای ۵۲۰ کیلومتر پیمایش خواهد شد.

شرایط-فروش-خودرو-برقی-نبکا

منبع:تیترکوتاه

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما