وام های بانک ملی + شرایط وام از 2 میلیارد تومانی تا 200 میلیون تومان

اقتصاد 100- بانک ملی یکی از بانک هایی است که وام های متعددی را به مردم ارائه میده. بانک ملی توجه خیلی از مردم را به خود جلب کرده است و مردم از بانک ملی میتوانند وام های متعدد بگیرند. برای مشاهده جزئیات بیشتر در رابه با وام های متعدد اندیشه معاصر را تا انتها دنبال کنید.

وام های بانک ملی + شرایط وام از 2 میلیارد تومانی تا 200 میلیون تومان

وام ۵ میلیارد تومانی طرح آنی بانک

با افتتاح حساب سپرده‌ی بلندمدت در بانک همراه با دریافت سود سپرده‌ی ۱۸درصدی، تا سقف ۵میلیارد تومان تسهیلات بانکی با سود ۱۷درصد دریافت کنید.برای دریافت این وام با بازپرداخت ۶۰ماهه نیاز به سپرده‌ی بلندمدت دارید و تا زمان بازپرداخت کامل اقساط، سپرده‌ی شما نزد بانک مسدود خواهد ماند.نکته‌ی مهم در طرح آنی وام بانک ملی سقف پرداختی متفاوت برای اقشار مختلف جامعه است که جزئیات این سقف پرداختی از این قرار است:

تولیدکنندگان دارای پروانه‌ی جواز کسب: سقف دریافت اعتبار تا ۵میلیارد تومان
مهندسان، پزشکان، اعضای هیئت علمی دانشگاه، وکلا، قضات، مدیران ارشد شرکت‌های خصوصی و دولتی: سقف دریافت اعتبار تا ۲میلیارد تومان
دیگر مشاغل: سقف دریافت اعتبار تا ۱میلیارد تومان

وام ۲ میلیارد تومانی با دستگاه کارتخوان بانک

اگر دستگاه کارت‌خوان بانک ملی دارید، این طرح برای شما مناسب است؛ جزئیات برخی از شرایط مورد نیاز برای گرفتن وام با دستگاه کارت‌خوان بانک ملی را در پایین ببینید:

افتتاح حساب قرض‌الحسنه در بانک ملی با حداقل سپرده‌ی ۵۰میلیون تومانی
گذشت حداقل ۶ماه از افتتاح حساب
داشتن ۳ماه گردش حساب بانکی بعد از افتتاح حساب (راهنمای دریافت آنلاین گردش حساب بانک ملی)

اگر شرایط بالا را داشته باشید، می‌توانید تا ۳برابر سپرده خود و تا سقف ۲میلیارد تومان وام بگیرید.سود بازپرداخت وام ۳۶ماهه‌‌ی بانک ملی بر اساس معدل حساب و ضریب برابری تسهیلات، برای افراد مختلف، از ۱ تا ۲۳ درصد متفاوت است. همچنین برای ضمانت نیاز به ضامن رسمی، جواز کسب یا سند ملکی دارید.بانک ملی

وام ۵۰۰ میلیون تومانی طرح مروارید بانک

با استفاده از طرح مروارید بانک، بعد از گذشت حداقل ۶ماه از افتتاح حساب، تا سقف ۵۰۰میلیون تومان تسهیلات دریافت کنید. میزان تسهیلاتی که از طرف بانک به افراد اعطا می‌شود، به معدل حساب سپرده بستگی دارد. همچنین شرایط انتقال امتیاز حساب به افراد مختلف یا پذیرش امتیاز حساب از دیگران وجود دارد.

سود این تسهیلات وابسته به معدل حساب شما ممکن است ۱۷، ۲۰یا ۲۳درصد باشد و در حالت حداکثری بازپرداخت ۳۶ماهه دارد.

وام ۳۰۰ میلیون تومانی طرح صدف

وام ۳۰۰میلیون تومانی طرح صدف  جزء وام‌های پر متقاضی این بانک به حساب می‌آید؛ زیرا همه‌ی اقشار جامعه با داشتن سپرده‌ و ضامن می‌توانند این وام را دریافت کنند.

تسهیلات طرح صدف در ازای سپرده‌های ۶ماهه، ۹ماهه و ۱۲ماهه پس از افتتاح حساب داده می‌شود و برای گروه‌های مختلف شغلی شرایط متفاوتی در نظر گرفته شده است که جزئیات سقف پرداختی، از این قرار است:

اعطای تسهیلات به پزشکان، قضات، وکلا و اعضای هیئت‌ علمی دانشگاه‌ها تا سقف ۳۰۰میلیون تومان با ۲نفر ضامن معتبر
اعطای تسهیلات به کارکنان و مدیران شرکت‌ها بر اساس میانگین مانده حساب و با شرط پرداخت حقوق توسط بانک ملی، تضمین بازپرداخت توسط شرکت و یک نفر ضامن معتبر تا سقف ۲۵۰میلیون تومان

وام ۳۰۰ میلیون تومانی طرح مهربانی

وام ۳۰۰میلیون تومانی طرح مهربانی که قبلا با نام طرح نهال شناخته می‌شد یکی از وام‌های بدون سود است که با ۴درصد کارمزد و یک ضامن اعطا می‌شود.

سقف دریافت اعتبار این طرح ۳۰۰میلیون تومان است و مبلغ اعتبار و تعداد اقساط بازپرداخت، نسبت به میزان و مدت زمان خواب سپرده بستگی دارد. حداقل مدت زمان سپرده‌گذاری، یک ماه پس از افتتاح حساب است.

وام ۲۰۰ میلیون تومانی خرید کالای

۲۰۰میلیون تومان وام خرید کالا در قالب یک کارت اعتباری برای خرید از فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک  اعطا می‌شود. سود این تسهیلات ۱۸درصد و بازپرداخت اقساط ۱۲ تا ۶۰ماهه است. این وام نیاز به ضمانت ۳کارمند رسمی دارد.

یکی از نکات نیازمند توجه‌‌ی این وام است که بانک ۱۰درصد مبلغ کل وام را مسدود می‌کند و بعد از بازپرداخت اقساط این مقدار اعتبار، به وام‌گیرنده پس داده خواهد شد.

وام ۲۰۰ میلیون تومانی سپرده‌ی ممتاز

وام ۲۰۰میلیون تومانی سپرده‌ی ممتاز  در قالب یک کارت اعتباری برای خرید از فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک اعطا می‌شود. در این طرح با افتتاح حساب بلند مدت و حداقل سپرده‌ی ۱میلیون تومانی، بعد از گذشت زمان مشخص و با توجه به امتیازهای کسب شده، می‌توانید تا ۴۰درصد سپرده‌ی خود را (تا سقف اعتبار ۲۰۰میلیون تومان) و از طریق قرعه‌کشی، تسهیلات بگیرید.

از جمله مزایای این طرح، نیاز نداشتن به ضامن رسمی برای دریافت تسهیلات است و از سپرده‌ی شما به‌عنوان ضامن وام استفاده می‌شود. در صورتی که از این کارت اعتباری برای خرید از فروشگاه‌های اسنوا و پاکشوما استفاده کنید، مدت زمان بازپرداخت اقساط ۳۶ماه و از فروشگاه‌های دیگر ۲۴ماه می‌شود.

وام تعمیرات مسکن

در این وام، بانک حداکثر ۵۰ میلیون تومان به متقاضی می‌دهد. برای دریافت وام تعمیرات مسکن به ضامن رسمی و سند ملک احتیاج دارید. سود این وام ۱۸ درصد است و ملک باید به نام وام‌گیرنده باشد. همچنین، وام‌گیرنده نباید قبلا این وام را دریافت کرده باشد.
شرایط وام های بانک ملی

هر کدام از وام‌های ذکرشده در این مقاله شرایط به خصوصی دارند. ولی، برای دریافت بیشتر وام‌های بانک ملی نباید به این بانک بدهکار باشید یا سابقه‌ی چک برگشتی داشته باشید. علاوه‌بر این دو مورد، شرایط مخصوص بعضی از وام‌ها را در بخش زیر را توضیح داده‌ایم.
شرایط تسهیلات مسکن

اگر در بانک حساب سپرده دارید، می‌تونید از طرح‌های وام مسکن بانک ملی برای ساخت یا خرید خانه استفاده کنید. نوع دیگری از تسهیلات مسکن برای مستاجران است. اگر در خانه‌ی اجاره‌ای زندگی می‌کنید، می‌توانید از وام بانک ملی برای پرداخت مبلغ پیش‌پرداخت یا اجاره‌ی ماهیانه استفاده کنید. بانک ملی وام دیگری هم برای تعمیر مسکن درنظر گرفته است. برای دریافت تسهیلات تعمیر مسکن به ضامن و ایجاد سپرده در بانک ملی احتیاج دارید. تعداد ضامن برای دریافت این وام به مبلغ درخواستی بستگی دارد.

شرایط تسهیلات خرید خودرو

برای دریافت وام خرید خودرو باید حداقل ۱۸ سال سن داشته باشید و ۱ تا ۳ ضامن معتبر ارائه کنید. سپرده‌گذاری در بانک  و خواب دو ماهه‌ی سپرده از شرایط تسهیلات خرید خودرو است. در صورتی‌که قصد دارید وام خودرو بگیرید، این نکته را فراموش نکنید که اولویت با کسانی است که حداقل یک سال در این بانک سپرده‌گذاری کرده‌اند.

شرایط تسهیلات ازدواج

وام ازدواج بانک ملی به شرایط خاصی احتیاج ندارد. بعد از ثبت‌نام وام ازدواج و انتخاب بانک ملی می‌توانید تسهیلات موردنظر را دریافت کنید.
نحوه دریافت تسهیلات بانک ملی

دریافت انواع وام‌های بانک ملی به صورت حضوری و آنلاین انجام می‌شود. برای ثبت درخواست حضوری باید به شعبه‌های این بانک در شهر خودتان مراجعه کنید. متقاضیان ثبت‌نام اینترنتی هم می‌توانند به سامانه‌ی سیتا مراجعه کنند. برای ثبت‌نام در این سایت باید مشخصات فردی، محل زندگی، ایمیل و کد ملی را وارد کنید و یک رمز عبور انتخاب کنید. در مرحله‌ی بعد، روی گزینه‌ی ثبت درخواست کلیک کنید و اطلاعاتی مثل کد شعبه، نام شعبه، مبلغ تسهیلات و نوع درخواست را مشخص کنید.

مدارک لازم برای دریافت وام

قبل از اقدام به ثبت درخواست وام، متقاضیان باید مدارک لازم برای تسهیلات مورد نظر خود را جمع آوری و آماده کرده و با در دست داشتن آن ها به شعب بانک ملی مراجعه کرده و یا درخواست اینترنتی وام ثبت کنند. معمولا مدارک لازم برای دریافت وام در اکثر بانک های عامل، مشترک بوده و تنها برای برخی از طرح های تسهیلاتی مدارک خاصی نیاز است. مدارک لازم برای دریافت وام بانک ملی عبارتند از:

تصویر کارت ملی و شناسنامه متقاضی دریافت وام و ضامنین

مدارک شغلی متقاضی و ضامنین وی

فرم پر شده درخواست تسهیلات

وثیقه و مدارک ضمانتی در صورت نیاز

بدیهی است که برخی وام ها مانند وام ودیعه مسکن و وام ازدواج و غیره شرایط خاصی داشته و نیاز به ارائه مدارک متفاوتی دارند که البته در مورد وام ازدواج و وام ودیعه مسکن، ثبت نام از طریق سامانه ثبت نام وام ازدواج و سامانه سمن نهضت مسکن صورت گرفته و تنها پرداخت مبلغ آن از سوی بانک ملی انجام می شود.

نحوه ثبت نام و درخواست اینترنتی وام بانک ملی

همانطور که قبلا اشاره شد، ثبت درخواست دریافت وام بانک ملی به صورت حضوری از طریق مراجعه به شعب بانک و همچنین به صورت ثبت نام اینترنتی امکان پذیر است. بانک ملی ایران برای ثبت درخواست اینترنتی وام، سامانه ای را تحت عنوان سامانه سیتا به آدرس tashilat.bmi.ir طراحی کرده است که متقاضیان با ثبت نام در سامانه مربوطه و ثبت درخواست وام می توانند تسهیلات مورد نظر خود را در زمان باز شدن وام بانک ملی دریافت کنند. نحوه ثبت نام و درخواست اینترنتی وام بانک ملی در ادامه شرح داده خواهد شد.

وام بدون سپرده و ضامن بانک ملی

یکی از وام هایی که می تواند برای مشتریان بانک جذابیت زیادی داشته باشد، وام بدون سپرده و ضامن بانک ملی است. بسیاری از مواقع پیش می آید که فرد نیاز به دریافت وام داشته اما در بانک مورد نظر حساب سپرده نداشته و مبلغ لازم برای سپرده گذاری را هم در اختیار ندارد یا واجد شرایط معرفی ضامن معتبر نیست.

در این مواقع افراد ترغیب به دریافت وام بدون سپرده و ضامن می شوند. لازم به ذکر است که امکان دریافت وام بدون سپرده گذاری در بانک ملی در چند طرح مانند وام جعاله و تعمیر مسکن و وام قرض الحسنه با شرایط خاصی همچون ارائه معرفی نامه کمیته امداد و غیره امکان پذیر است.اما متقاضیان دریافت وام بدون ضامن از بانک ملی حتما باید در این بانک حساب سپرده قرض الحسنه داشته باشند.

افرادی که حقوق و مزایای آن ها از طریق بانک ملی پرداخت شده و دارای رتبه اعتباری A یا B یا C باشند بر اساس نتیجه اعتبار سنجی بانکی می توانند مبلغ ۵۰ یا ۱۰۰ میلیون تومان وام بدون ضامن دریافت کنند. بازپرداخت وام ۵۰ میلیون تومانی به همراه گواهی کسر از حقوق، ۳۶ ماهه و وام ۱۰۰ میلیون تومانی همراه با گواهی کسر از حقوق و چک یا سفته، ۴۸ ماهه خواهد بود.

منبع:اندیشه معاصر
 

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما