رانندگان سمند، پژو و پراید فقط به این دلیل خوشحال شدند!

اقتصاد 100- چالش تامین تایر برای خودروهای پرتقاضا در حال برطرف شدن است و به زودی صاحبان این خودروها به تایر نو دسترسی پیدا می کنند.

رانندگان سمند، پژو و پراید فقط به این دلیل خوشحال شدند!

سخنگوی انجمن صنعت تایر از عرضه 700 هزار حلقه تایر به بازار خبر داد. مصطفی تنها گفت تولیدکنندگان تایر و انجمن صنفی صنعت تایر با یگدیگر به توافق رسیدند تا به سرعت این تعداد حلقه تایر را در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند.

آن طور که این عضو صنفی انجمن صنعت تایر گفت 700 هزار حلقه تایر برای رینگ های پرمصرف 13 اینچ، 14 اینچ و 15 اینچ عرضه می شود.

با توجه به اظهارات تنها، صاحبان خودروهای سمند، پژو و پراید خوشحال خواهند شد و به زودی به تایرهای نو برای خودروهای خود دسترسی پیدا می کنند.

سخنگوی انجمن صنعت تایر تاکید کرد با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته تا این تایرها به طور کامل در بازار توزیع و در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.

تنها درباره وضعیت بازار تایر گفت نیمی از آنچه قرار است تا پایان آبان در بازار عرضه شود، تایر برای رینگ ۱۳ بوده که کمبود آن بیشتر از سایر اقلام بازار را ملتهب کرده است.

سخنگوی انجمن صنعت تایر به فروشندگان هشدار می دهد هیچ فروشنده‌ای اجازه عدم عرضه و یا عرضه قطره‌چکانی این محصول را ندارد.

کمبود تایر در چند وقت اخیر در بازار سبب شده بود تا قیمت ها روند صعودی به خود بگیرند. تولیدکنندگان تایر دلیل اصلی این مساله را چالش هایی که در زمینه تامین مواد اولیه برای تولید تایر بوجود آمده بود، عنوان می کنند. وزارت صمت نیز اجازه واردات تایر را نداد تا متقاضیان خرید تایر دچار سردرگمی شوند.

منبع:ایرانی روز

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما