سرنوشت خودروهای لوکس فوتبالیست‌های تیم ملی به کجا رسید؟

اقتصاد 100- سید عبدالمجید اجتهادی، معاون وزیر اقتصاد و مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی حیات در مورد متروکه شدن خودروها و کالاها ازسوی این سازمان گفت: خودروها و کالاهایی که متروکه شوند با گذشت زمان به مزایده گذاشته خواهند شد.

سرنوشت خودروهای لوکس فوتبالیست‌های تیم ملی به کجا رسید؟

مزایده خودروهای لوکس فوتبالیست های سابق

مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی ادامه داد: به طور مثال، پیش از این فوتبالیست های سابق (البته نه فوتبالیست های اخیر) وارد کرده بودند که به دلیل مشکلات ترخیص متروکه شد.

اجتهادی ادامه داد: این خودروهای لوکس به مزایده رفت و فروخته شد.

نگهداری خودروهای لوکس توسط افرادی خاص

مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در پاسخ به سوال «حیات» مبنی بر اینکه گفته می شود خود فوتبالیست ها یا افراد خاص در این مزایده ها شرکت و اقدام به خرید کالاها و خودروهای خود از سازمان اموال تملیکی می کنند، گفت: افراد مختلف اقدام به شرکت در این مزایده ها می کنند.

اجتهادی افزود: اینکه می گویند خود فوتبالیست ها این خودروها را می خرند، درست نیست و افرادی این خودروها را می خرند که بالاترین قیمت را در مزایده پیشنهاد دهند.

وی ادامه داد: البته گفتنی است افرادی کالا یا خودرویی که محدودیت ورود دارد را می خرند که می توانند این کالاها و خودروها را نگهداری کنند تا بعدا به قیمتی که می خواهند بفروشند.

منبع:عرشه

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما