حقوق معوقه این دسته از بازنشستگان به زودی پرداخت می شود

اقتصاد100- مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت معوقات بازنشستگان خبر داد و گفت ۹ همت منابع مالی به بازنشستگان کشوری از جمله وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی اختصاص داده شد.

حقوق معوقه این دسته از بازنشستگان به زودی پرداخت می شود

در ایران، بازنشستگان حقوق و مزایای خاص خود را دارند که توسط سازمان مربوطه که از آن بازنشسته شده اند همانند تامین اجتماعی اداره می‌شود. این حقوق شامل پرداخت پاداش بازنشستگی، بیمه‌های اجتماعی، پاداش تولد، بن و بن دستمزد و سایر مزایا است. این حقوق بر اساس قوانین و مقررات مربوطه تعیین می‌شود و ممکن است بسته به نوع فعالیت و سابقه کاری فرد متفاوت باشد.

مسکنی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در خصوص پرداخت معوقات بازنشستگان توضیحاتی را ارائه کرد. او می‌گوید:« با صدور مجوز فروش سهام شرکت آلومینیوم جنوب برای صندوق بازنشستگی مقرر شد ۹ همت منابع مالی حاصل از آن برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان کشوری و معوقات حقوق آنها هزینه شود.»

او ادامه داد:«  با همکاری دیوان محاسبات و سازمان برنامه و بودجه و پیگیری‌های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری سهام شرکت آلومینیوم جنوب امکان فروش پیدا کرد.»

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد:« از محل این ۹ هزار میلیارد تومان، معوقات بازنشستگان کشوری نیمه دوم سال ۹۹ و ۱۵درصد ۲۲۰هزار نفر از بازنشستگان وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی و در نهایت مابه التفاوت اصلاح احکام متناسب سازی بازنشستگان دیوان محاسبات، پست بانک و اعضای هیات علمی تمام وقت پرداخت می‌شود.»

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما