جدول قیمت دناپلاس کارکرده در بازار تهران

اقتصاد 100- دناپلاس یک خودرو خانوادگی پرطرفدار است که مدل‌های مختلفی از آن در بازار خرید و فروش می‌شود. در حال حاضر قیمت کارکرده این خودرو با توجه به میزان کارکرد، سلامت خودرو، سال تولید و امکانات حدودا از ۵۰۰ تا ۹۰۰ میلیون تومان متغیر است.

جدول قیمت دناپلاس کارکرده در بازار تهران

قیمت دناپلاس توربو اتوماتیک مدل ۱۴۰۰

قیمت خودرو دنا پلاس توربو اتوماتیک مدل ۱۴۰۰ با ۲۹ هزار کیلومتر کارکرد ۸۳۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. بدنه این خودرو در حد خودرو صفر بوده و خط و خشی ندارد. اتاق خودرو نیز کاملا سالم و تمیز است. این خودرو از موتور کاملا سالم و شاسی‌های پلمپ استفاده می‌کند.

قیمت دناپلاس اتوماتیک مدل ۱۴۰۱

قیمت یک دناپلاس اتوماتیک مدل ۱۴۰۱ با کارکرد ۳۵۰ هزار کیلومتر، ۸۲۰ میلیون تومان است. این دنا اتوماتیک سفیدرنگ بوده و از موتور سالم و شاسی‌های پلمپ استفاده می‌کند. وضعیت بدنه خودرو نیز صافکاری بدون رنگ اعلام شده است.

قیمت دناپلاس تیپ ۲ توربو مدل ۱۳۹۸

یک دناپلاس تیپ ۲ توربو که مدل ۱۳۹۸ است با قیمت ۷۲۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. این دناپلاس نوک مدادی است و از گیربکس دنده‌ای استفاده می‌کند. کارکرد این خودرو ۷۵ هزار کیلومتر ذکر شده است. موتور، شاسی‌ها و بدنه خودرو نیز سالم هستند.

قیمت دناپلاس دنده‌ای تیپ ۲ مدل ۱۳۹۷

قیمت یک دناپلاس دنده‌ای تیپ ۲ که در سال ۱۳۹۷ تولید شده، ۶۰۰ میلیون تومان است. این خودرو خاکستری رنگ بوده و بدنه آن خط و خش جزئی دارد. کارکرد این خودرو نیز ۲۸ هزار کیلومتر اعلام شده و موتور آن کاملا سالم است.

قیمت دناپلاس دنده‌ای تیپ ۱ مدل ۱۳۹۹

یک دناپلاس دنده‌ای تیپ ۱ مدل ۱۳۹۹ با قیمت ۵۷۰ میلیون تومان فروخته می‌شود. این خودرو ۱۱۰ هزار کیلومتر کارکرد دارد و مشکی رنگ است. موتور این دناپلاس سالم، شاسی‌های آن پلمپ و بدنه آن بدون رنگ شدگی و بدون خط و خش آگهی شده است.

منبع:اینتیتر

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما