وزیر کشور خبر داد:

حجاب شرط ارائه خدمات شهری است

وزیر کشور گفت: شهرداری‌ها باید محل توجه و اعتماد مردم باشند و تخلفات را از خود دور کنند، بنابراین خود مسئولین باید گلوگاه‌های فساد را پیدا و با آن مقابله کنند. 

حجاب شرط ارائه خدمات شهری است

به گزارش اقتصاد100، احمد وحیدی،  روز جمعه ۲۹ اردیبهشت‌ماه، در دومین روز از سفر به اصفهان در جمع شهرداران، فرمانداران و رؤسای شوراهای اسلامی شهرهای بزرگ استان اصفهان گفت: رعایت مسائل اخلاقی، قانونی، عفاف و حجاب در اماکن عمومی در اختیار شهرداری  ضروری است. شرط ارائه خدمات رعایت چارچوب‌های قانونی و حجاب است، همانطور که هر سازمان چارچوب و قوانین خود را دارد، اماکن عمومی هم برای ارائه خدمات قوانین خاص خود را دارند که باید با نظارت دستگاه‌ها همراه باشد.

وزیر کشور گفت: یکی از مسائل مورد نیاز در شهرها نوآوری و خلاقیت است، در محصولات قابل ارائه در شهرها و میادین که چهره شهر را با نشاط می‌کنند با خلاقیت می‌توان به اقتصاد شهر و مردم کمک کرد. انتظار این است که شهرداران و شوراهای شهر روابط نزدیکی با مردم داشته باشند و مردم احساس نزدیکی و خوشنودی داشته باشند  که این جلب رضایت مردم و در بین مردم بودن‌، خواسته مقام معظم رهبری و شرط کار درست است. امسال سال انتخابات است، انتظار می‌رود روابط دوستانه صمیمانه و صادقانه‌ای بین مردم و مسئولین ایجاد شود.

وی افزود: در حوزه فرهنگ شهری هم برای مثال موضوع پسماند، اگر تفکیک از مبدأ آموزش داده شود، مشکل پسماند حل خواهد شد، لذا در زمینه فرهنگ شهری باید توجه و کار بیشتری انجام شود.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما عملکرد تیم اقتصادی دولت آقای رئیسی تاکنون چگونه بوده است؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100: مدتی است موضوع مالیات بر عایدی سرمایه در بخش معاملات طلا چالش‌هایی را در فضای مجازی به دنبال…

اخبار سلامت

سینما در سینما