اتحادیه صنف مشاوران املاک تهران

اتحادیه صنف مشاوران املاک تهران

اتحادیه مشاوران املاک تهران یکی از نهادهای صنفی در شهر تهران است که هدفش تنظیم فعالیت واحدهای مشاور املاک در این شهر و نظارت بر آنها است. این نهاد، تنها اتحادیه در تهران است که ساختمانی هفت‌طبقه و بیش از چهل کارمند در اختیار دارد و از بزرگ‌ترین اتحادیه‌ها به‌شمار می‌رود.

تغییرات اجتماعی ، سیاسی ، فرهنگی و ... شیوه زندگی ، آداب و رسوم و ارتباطات اجتماعی را تحت تاثیر قرار می دهد .از این ره گذر باید گفت : دگرگونی ها و تاثیر گذاری ها در طول تاریخ آنی نبوده بلکه آتی است. با توجه به بافت شهر و فرهنگ شهرنشینی درسال 1341 نیاز به تشکیل اتحادیه ای پاسخگو به درخواست های جدید ، از سوی واحدهای مشاوران املاک احساس شد و در سال 1343 تخستین تشکل صنفی واقع در چهارراه ولیعصر " عج " (جمهوری) آغاز به کار کرد. پس از انقلاب شکوهمند اسلامی ، اتحادیه توسط هیئت مدیره با کمترین امکانات ، روند رو به رشد و دوره جدیدی را آغاز کرد . اتحادیه املاک تهران دارای دانشگاهی تخصصی ( حقوق ) برای اعضای صنف به مساحت 850 مترمربع و ساختمان فعلی اتحادیه با 1300 مترمربع بنا ، مشغول به فعالیت است .

اعضای هیئت مدیره که بر اساس قانون نظام صنفی هر چهار سال یک بار توسط اعضا انتخاب می‌شوند، هم‌اکنون شامل هفت نفر عضو اصلی و یک بازرس هستند.

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما