ازدواج حسرت برانگیز فرناز رهنما با آهنگساز معروف ایرانی / 9 سال عشق و عاشقی داشتند !

فرناز رهنما در سال 1388 وقتی 28 ساله بود با کیارش اعتمادی (اعتماد سیفی) آهنگساز ازدواج کرد ، این دو به مدت 9 سال با هم دوست بودند.

ازدواج حسرت برانگیز فرناز رهنما با آهنگساز معروف ایرانی / 9 سال عشق و عاشقی داشتند !

فرناز رهنما  بازیگر تئاتر و تلویزیون است. فرناز رهنما فارغ التحصیل لیسانس رشته نمایش از دانشگاه هنر و معماری می باشد که سالهاست در رشته ووشو فعالیت می کند و از کافه گردی ، نقاشی و مسافرت لذت می برد. فرناز رهنما به همراه خانواده از هفت سالگی به شهر تهران مهاجرت کرده است. فرناز رهنما سال 1379 وقتی 19 ساله بودم تصمیم گرفتم وارد بازیگری شوم ، پدرم بشدت مشوق ام بود و با انتخاب رشته تئاتر راه درست برای ورود به این عرصه را انتخاب کردم. فرناز رهنمادوره ای هم در کلاس های بازیگری استاد حمید سمندریان شرکت کردم.

فرناز رهنما

ازدواج

فرناز رهنما در سال 1388 وقتی 28 ساله بود با کیارش اعتمادی (اعتماد سیفی) آهنگساز ازدواج کرد ، این دو به مدت 9 سال با هم دوست بودند.

فرناز رهنما

ماجرای آشنایی با همسر

حدود 20 سال داشتم که با شوهرم  آشنا شدم ، حدود 9 سال از آشناییمان که گذشت باهم ازدواج کردیم و از اینکه با پختگی تصمیم به ازدواج گرفتم ، خوشحالم.

من در حال تحصیل در رشته نمایش دانشکده هنر و معماری بودم و همزمان برادر همسرم نیز  در رشته نقاشی تحصیل می کرد که آشنایی مختصری باهم داشتیم.ایشان من و کیارش را باهم آشنا کرد که در نهایت به دوستی و ازدواج ختم شد.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما