آغاز فروش لاماری 2 خودرو پرفروش در سامانه یکپارچه خودروهای داخلی

اقتصاد 100- سامانه یکپارچه فروش خودروی داخلی کشور، از عصر روز گذشته نسبت به عرضه محصولات جدید خودروسازان به متقاضیان اقدام کرده است.

آغاز فروش لاماری 2 خودرو پرفروش در سامانه یکپارچه خودروهای داخلی

بنابر اعلام این سامانه، در حال حاضر هایما X7 ایران خودرو و لاماری ایمای شرکت آرین پارس، صرفاً به صورت طرح جوانی و ثبت سفارش خودروهای فرسوده قابل خریداری می‌باشند. همچنین پس از برطرف شدن مشکل فنی سامانه، امکان ثبت سفارش این دو محصول نیز فراهم شده است.

علاوه بر آن، شرکت کرمان موتور نیز 5 مدل از خودروهای تولیدی خود شامل جک S3، جک S5، جک J4 ، KMC J7 و KMC X5 را برای فروش از طریق این سامانه آماده کرده است که انتظار می‌رود امروز امکان ثبت سفارش آن‌ها نیز فعال شود.

با توجه به اینکه سامانه یکپارچه فروش خودرو به طور مداوم در دسترس است، مشتریان در صورت عدم پرداخت وجه، می‌توانند به صورت روزانه به سامانه مراجعه و نسبت به ویرایش انتخاب خودروهای مورد نظر خود اقدام نمایند.

لازم به ذکر است، متقاضیان می‌توانند به طور روزانه برای بررسی محصولات جدیدالاضافه و ویرایش انتخاب‌های قبلی خود، به سایت سامانه یکپارچه به نشانی https://esalecar.ir مراجعه نمایند. همچنین ثبت‌نام از طریق نمایندگی‌های مجاز نیز امکان‌پذیر است.

منبع:خودروبانک

وبگردی

ارسال نظر

 
.

طلا و جواهر اقتصاد 100: یک کارشناس اقتصادی گفت: بر اساس قانون مالیات بر عایدی سرمایه اشخاص تجاری صاحبان مشاغل بابت…

اخبار سلامت

سینما در سینما