خبر خوش برای خریداران محصول ثبت نامی ایران خودرو

اقتصاد 100- سامانه یکپارچه عرضه خودرو از به دنبال عرضه خودرو می‌باشد همچنین برای فروش اینترنتی ایران خودرو بخوانید.

خبر خوش برای خریداران محصول ثبت نامی ایران خودرو

فروش اینترنتی ایران خودرو و سایر خودرو‌ها در  سامانه یکپارچه خودرو  آغاز شده است.

۴ خودروساز داخلی ایلیا، کرمان موتور، سانیار موتور و آرین موتور، از امروز خودرو‌های مازاد و جدید خود را برای عرضه در سامانه یکپارچه بارگذاری کرده‌اند.

براین اساس تعدادی از این خودرو‌ها هم‌اکنون در سامانه یکپارچه خودرو‌های داخلی به آدرس https://esalecar.ir/cars قابل عرضه است و متقاضیان می‌توانند نسبت به ثبت تقاضای خود در سامانه مذکور اقدام کنند.

مهدی تقدسی، مدیر طرح یکپارچه عرضه خودرو‌های داخلی، در این‌باره گفت: عرضه خودروی lamari EMAM محصول شرکت آرین از هفته آینده آغاز می‌شود.

‌به گفته مدیر طرح یکپارچه عرضه خودرو‌های داخلی، شرکت ایران‌خودرو هفته آینده هایما ۷ X را عرضه خواهد کرد.

وی بیان داشت: عرضه خودرو‌های داخلی و وارداتی در سامانه مستمر خواهد بود و مردم می‌توانند بدون دغدغه نسبت به ثبت‌نام و خرید خودرو اقدام کنند.

در حال حاضر خودرو‌های JACS ۳، JACS ۴ و همچنین خودروی X ۳۵ شرکت خودروسازی کرمان موتور در سامانه قابل عرضه ا

همچنین خودروی KMZJ ۷ محصول شرکت سانیار موتور در سامانه یکپارچه خودرو‌های داخلی بارگذاری و آماده عرضه است، اما عرضه خودرو‌های KMCX ۵ و DAYUNY ۷ که در سامانه بارگذاری شده بزودی آغاز می‌شود.

در طرح جدید  فروش فوق العاده ایران خودرو  خودرو محبوب و پرطرفدار عرضه شده است. فروش فوق العاده ایران خودرو  جدید هم به صورت نقد است هم اقساط.

طرح فروش نقد و اقساط وانت آریسان ۲ دوگانه سوز ایران خودرو از هفتم آذرماه جاری آغاز شده است.

در این طرح وانت آریسان ۲ در رنگ های متنوع و با موعد تحویل ۴۵ روزه عرضه می شود.

متقاضیان واجد شرایط می توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت نام در این طرح اقدام کنند. متقاضیان قبل از ثبت نام، از داشتن شرایط لازم برای ارایه چک صیادی بنفش توسط خود یا ضامن با وضعیت اعتباری سفید اطمینان حاصل کنند. فرصت تکمیل پرونده اعتباری برای دریافت تسهیلات خرید خودرو در این طرح ۱۰ روزه است.

گفتنی است، خودروی وانت آریسان۲ دارای موتور قوی XU۷P-CNG، گیربکس تقویت شده BE، شاسی یک‌پارچه با کابین بار مجزا، زاپاس‌بند زیر کابین بار در انتهای خودرو، مخزن گاز ۷۵ لیتری و باک بنزین ۴۰ لیتری و افزایش شتاب در کنار کاهش مصرف است.

فروش فوق العاده ایران خودرو

فروش فوق العاده ایران خودرو

منبع:مکتوب نامه

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما