پیش بینی بورس امروز شنبه 11 آذر 1402

اقتصاد 100- پیش بینی بورس شنبه 11 آذر 1402 را در ادامه بخوانید.

پیش بینی بورس امروز شنبه 11 آذر 1402

پیش بینی بورس  و وضعیت بازار سرمایه و احتمالات را شنبه 11 آذر 1402 را در ادامه بخوانید.

پیش بینی بورس روز شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲

این روزها بازار به آرامش احتیاج دارد. به امنیت به حرف‌های معقول و نمی‌گوییم مثبت اما حداقل در چنین شرایطی که چندین راند سنگین مبارزه را پشت سر گذاشتیم، تزریق ناامیدی وحرف مداوم از تحولات منفی و اتفاقات تلخ آن هم پشت سر هم و بدون وقفه کمی عجیب است !!

روزها و هفته‌های گذشته برخی سایت‌ها و روزنامه‌های کشور که اتفاقاً منبع درآمد آنها از همین بازار سرمایه و شرکت‌ها می‌گذرد جهت‌گیری‌های عجیبی از یاس و ناامیدی و تلخی را در بازار گسترش می‌دادند. حالا کاری نداریم برخی از همین مدیران صندوق‌ها و حقوقی‌ها هم بدتر از آنها بوده و تا وقتی خودشان سهم دارند همه چیز بدون ریسک است و وقتی ندارند دنیا روی مدار ریسک می‌چرخد!

بازار به این احتیاج دارد که با ابزارسازی‌ها و نهادسازی‌های متفاوت مسیر درست را پیش ببرد بازار سرمایه بسیار تنهاست. بسیار مظلوم است.

این کاش سازمان بورس همان قدر که در پی گسترش صندوق‌ها و نهادها سکتورها و … کمی هم روی شرکت‌های مشاور سرمایه‌گذاری و بیزنس پلن آنها کار کند تا در چنین رویدادها و مقاطع حساسی کمیت بازار لنگ نزند و چند روزنامه و سایت بیرونی این مقدار بازار را تحت فشار قرار ندهند.

به نظر وقت آن رسیده که حداقل فضای رسمی و غیررسمی تحلیلی را بیشتر به رسمیت شناخته و روی این موضوع برای بازار بیشتر کار کنید که قطعاً در میان مدت و بلندمدت به سود بازار خواهد بود

منبع:افکارنیوز

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما