این خودرو لوکس را به قیمت کارخانه و اقساطی بخرید

اقتصاد 100- شرکت مدیران خودرو برای اولین بار فروش خودروی X33 کراس را با قیمت قطعی برای ماه‌های آبان و آذر سال ۱۴۰۲ اعلام کرد.

این خودرو لوکس را به قیمت کارخانه و اقساطی بخرید

بدینوسیله قیمت و شرایط فروش نقدی و اقساطی خودروی X33 Cross مطابق جدول ذیل اعلام میگردد.

شرایط فروش خودروی x33 کراس

 

مشخصات فنی x33 کراس

مشخصات فنی خودروی ام وی ام X33 کراس هیچ تفاوتی با مشخصات خودروی X22 پرو ندارد. بنابراین، همچنان از یک موتور توربوشارژ ۳ سیلندر با حجم یک لیتر برای ایجاد نیروی محرک استفاده می‌شود. حداکثر قدرت موتور ام وی ام X33 کراس ۱۰۲ اسب بخار و بیشترین گشتاور آن ۱۵۰ نیوتن.متر است.

برای ایجاد چرخش چرخ‌های جلو، از یک گیربکس اتوماتیک CVT با ۹ دنده مصنوعی استفاده می‌شود. این گیربکس در خودروهای بالاتر سطح چری مانند آریزو ۶، تیگو ۷ پرو و آریزو ۵ توربو استفاده می‌شود و به دلیل عملکرد مناسب، تحسین کارشناسان را به دنبال دارد.

عملکرد دقیق گیربکس به همراه توان متوازن موتور باعث می‌شود کاربران احساس نکنند که با خودرویی با موتور کوچک ۳ سیلندر سوار هستند. حتی در مقایسه با موتور ۴ سیلندر تنفس طبیعی مدل قبلی، این پیشرانه ضعف چندانی ندارد و توان کافی را به چرخ‌ها انتقال می‌دهد تا چابکی و شتاب خودرو تفاوت چندانی نداشته باشد.

میزان مصرف سوخت رسمی ام وی ام X33 کراس اعلام نشده است، اما تقریباً باید در حدود ۵.۵ تا ۶ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر باشد.

همچنین، نسخه دنده‌ای ام وی ام X33 کراس نیز به فهرست تولیدات اضافه می‌شود. این مدل با موتور ۴ سیلندر ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی، مشابه X22 اسپرت اکسلنت، تجهیز خواهد شد. بنابراین، قدرت معادل ۱۱۶ اسب بخار و ۱۴۳ نیوتن.متر توسط یک گیربکس دستی ۵ سرعته به چرخ‌های جلو منتقل خواهد شد.

سیستم تعلیق ام وی ام X33 کراس در هر دو نسخه اتوماتیک و دنده‌ای از نوع مک‌فرسون در جلو و میله پیچشی در عقب استفاده می‌شود. بنابراین، کیفیت سواری در صندلی‌های ردیف دوم کمی سفت‌ترو خشک‌تر احساس می‌شود، اما هندلینگ و پایداری خودرو در حین عبور از پیچ‌ها به طور کلی به حداستاندارد و ایمن است.

البته، وجود سامانه‌های کنترل کشش و پایداری باعث بهبود تعادل خودرو در پیچ‌ها می‌شود، اما در سرعت‌های بالا، باید احتیاط کافی را در ورود به پیچ‌ها رعایت کرد.

امکانات رفاهی x33 کراس

امکانات رفاهی X33 Cross شامل ورود و استارت بدون کلید، فرمان برقی حساس به سرعت، صفحه نمایش لمسی با اندازه 10.25 اینچ، پشت آمپر تمام رنگی، شارژر بی‌سیم، نورپردازی داخلی، سیستم کنترل سرعت (کروز کنترل)، کلید‌های پیانویی مرکزی، ترمز پارک برقی، اتوهلد، و سیستم تهویه خودکار و غیره است. همچنین، در زمینه امکانات ایمنی، X33 Cross با نصب چهار ایربگ، سیستم کنترل پایداری، سیستم کمکی حرکت در سربالایی و سراشیبی، کنترل فشار باد تایرها و سایر ویژگی‌های مرتبط به ایمنی مجهز شده است.

منبع:روزگار خودرو

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما