از هفته دیگه منتظر این خودرو لوکس باشید

اقتصاد 100- شرکت معین خودرو اولین محموله تویوتا کرولا ۲۰۲۳ را به دفتر مرکزی خود آورده و این خودروها را آماده ورود به خیابان کرده است.

از هفته دیگه منتظر این خودرو لوکس باشید
حجم ویدیو: 36.99M | مدت زمان ویدیو: 00:06:22

با وجود اینکه قرار بود تا کرولا ۲۰۲۳ با موعد تحویل ۳۰ روز کاری به دست مشتریان برسد، اما امروز پس از یک هفته محموله اول این خودروها آماده تحویل به مشتریان سامانه شده است و بزودی پس از شماره گذاری، این سدان ژاپنی به دست خریداران می رسد.

تویوتا کرولا ۱.۲ لیتری توربو شارژر شرکت معین خودرو ایرانیان، یکی از گزینه های منطقی در سامانه یکپارچه فروش خودرو‌های وارداتی است. این خودرو که پیشرانه ۹NR تویوتا را دارد، ۱۱۶ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۱۸۵ نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده این کرولا از نوع اتوماتیک CVT مولتی درایو است که در حالت تیپ ترونیک، ۱۰ سرعته مصنوعی را ارائه می دهد و توان را به چرخ های جلو می رساند.

تویوتا کرولا  ۱.۲ لیتری توربو معین خودرو ایرانیان به سانروف برقی، ۷ کیسه هوای ۱۱ نقطه ای، فرمان کمکی برقی، رینگ آلومینیومی، نور بالای اتوماتیک، رادار خط خوان، حفظ خودرو بین خطوط، ترمز اضطراری اتوماتیک، کروز کنترل تطبیقی، تهویه الکتریکی دستی، پاکسازی هوای کابین، نمایشگر لمسی، دوربین و سنسور پارک عقب، استارت دکمه ای، سنسور نور، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، سامانه استارت استاپ اتوماتیک، تنظیم حالت رانندگی و… مجهز است.

شرکت معین خودرو برنامه دارد تا در آینده نزدیک تویوتا کرولا را با پیشرانه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی هم به بازار عرضه کند. این نسخه قیمت قرار است تا بزودی در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی به فروش برسد.

تویوتا کرولا آماده ورود به خیابان شد

تویوتا کرولا آماده ورود به خیابان شد

منبع:آخرین خودرو

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما