شرایط واگذاری پژو 207 اتومات با قیمت استثنایی / این طرح به کدام افراد تعلق می‌گیرد؟

اقتصاد 100- ایران خودرو به تازگی شرایط واگذاری پژو 207 اتومات با قیمت استثنایی را اعلام کرده است؛ اما این طرح عمومی نیست و فقط افراد خاصی را شامل می‌شود.

شرایط واگذاری پژو 207 اتومات با قیمت استثنایی /  این طرح به کدام افراد تعلق می‌گیرد؟

شرایط واگذاری پژو 207 اتومات با قیمت استثنایی ویژه ایثارگران توسط ایران خودرو اعلام شد. ایران خودرو معمولاً در طرح‌های فروش فوق‌العاده خود، افراد خاصی را مشمول طرح کرده و محصولات خود را با قیمت و شرایط بهتر ارائه می‌دهد. این طرح فروش نیز که نخست توسط رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ابلاغ شد، به صورت ویژه برای جانبازان 25 تا 49 درصد، همسران شهید، فرزندان شهید و ایثارگان دارای معلولیت درنظر گرفته شده است.

شرایط واگذاری پژو 207 اتومات با شرایط فوق‌العاده

چند روز پیش سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران جزئیات واگذاری خودروهای شاهین اتومات و پژو 207 اتومات ویژه جانبازان 25 تا 49 درصد، همسر و فرزندان شهید و ایثارگان دارای معلولیت را اعلام کرد.

ایران خودرو نیز با توجه به این موضوع، امروز شرایط واگذاری هاچ‌بک محبوب خود با قیمت ویژه را اعلام کرده است. در ادامه بخشنامه فروش 207 با گیربکس اتوماتیک را مشاهده می‌کنید:

شرایط واگذاری پژو 207 اتومات با شرایط فوق‌العاده

شرکت سایپا نیز که قرار است در این طرح خودرو شاهین اتومات را به خانواده ایثارگران واگذار کند احتمالاً به زودی شرایط واگذاری سدان خود را اعلام خواهد کرد که در صورت انتشار، به سمع و نظر شما می‌رسانیم.

منبع:تکراتو

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما