اختصاصی اقتصاد 100/عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی

قیمت ارز قابل کنترل است / تحولات منطقه بر مسایل سیاسی و اقتصادی تاثیر می گذارد

اقتصاد 100-عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت:تحولات فلسطین و درگیری با رژیم صهیونیستی وموضع گیری کشورها در دراز مدت و کوتاه مدت بر مسایل مختلف سیاسی و اقتصادی تاثیرگذار خواهد بود.

قیمت ارز قابل کنترل است / تحولات منطقه بر مسایل سیاسی و اقتصادی تاثیر می گذارد

سیدعلی آقازاده دافساری نماینده رشت در مجلس یازدهم درخصوص افزایش نرخ ارز در کشور همزمان با جنگ در نوارغزه به اقتصاد 100 گفت: جمهوری اسلامی یکی از حامیان اصلی مظلومان فلسطینی و مخالف مظالمی است که رژیم صهیونیستی علیه ملت های منطقه بخصوص ملت مظلوم فلسطین و غزه اعمال می کند. اینکه نرخ ارز درکشور چند تومانی افزایش پیدا کرده ربطی به مساله ندارد.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی یکی از اضلاع اصلی جهان اسلام و ملت های مسلمان در حمایت از مظلومان است تصریح کرد:با توجه به اینکه ملت های منطقه  آگاهی کامل از حمایت اروپا و آمریکا از رژیم صهیونیست پیدا کردند قطعا این مساله در تحولات اقتصادی ،سیاسی و روابط  دیپلماتیک تاثیر گذار خواهد بود.

رئیس کمیته دفاعی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در مورد کنترل نرخ ارز در کشور افزود:جمهوری اسلامی بحران های مختلف از جمله هشت سال دفاع مقدس و محاصره اقتصادی را پشت سر گذاشته، اگرچه این موضوعات مشکلاتی را برای کشور ایجاد و روی معیشت مردم تاثیر گذاشت اما شاهد بودیم که توانستیم بحران ها را مهار کنیم.

وی تاکید کرد: ممکن است در حوادث اخیر مافیای فرصت طلب ارزی، درمقطعی سوء استفاده انجام دهد اما این امر قابل کنترل است.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما