اختصاصی اقتصاد 100

ادامه حاشیه خانه های 25 متری در مجلس / خانه مناسب چند متری است؟

اقتصاد 100 - نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس با تاکید بر اینکه ساخت مسکن 25 متری ایراد دارد گفت:بهترین متراژ ساخت مسکن برای خانواده های بالای دونفر 80 متر است که در نهضت ملی مسکن درنظر گرفته شده است.

ادامه حاشیه خانه های 25 متری در مجلس / خانه مناسب چند متری است؟

کمال علی‌پور خنکداری نماینده  قائم شهر ،سوادکوه در گفتگو با اقتصاد 100 افزود: برای اینکه بتوانیم مسکن را در کشور تامین کنیم باید به سمت اجاره داری حرفه ای و ساخت مسکن اقتصادی حرکت کنیم .

وی تصریح کرد:باید دولت را موظف کنیم که انبوه سازان را تشویق به ساخت مسکنی نماید که کاربرد اجاره دادن داشته باشد، در تمام دنیا اجاره داری حرفه ای شرایطی را فراهم می کند تا قیمت هزینه مسکن که کمر شکن است پایین آورده شود و قیمت نزولی شود.

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس در ادامه گفت:بحث دیگر ساخت مسکن اقتصادی است ،در تمام دنیا این روش جا افتاده است اما اینکه الان بخواهیم استارت این اقدام را بزنیم زمانش نیست ولی در آینده باید مسکن اقتصادی با متراژ پایین تر را برای زوج ها و یا مجردها در نظر بگیریم.

علی‌پورافزود:دولت باید به سمتی برود که مسکن اقتصادی بسازد تا مشکل مسکن خانوارهای بالای دو نفر که درنهضت ملی مسکن حداقل متراژ را 80 متر دیده شده ساخته شود.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما