پیش بینی بورس شنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۲

اقتصاد 100-شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات روز چهارشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۲ با افزایش ۹ هزار و ۷۷۱ واحدی همراه شد.

پیش بینی بورس شنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۲

در پایان معاملات روز چهارشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۲ شاخص کل بورس تهران با رشد ۰.۴۷ درصدی به میزان ۹۷۷۱ واحد افزایش یافت و به رقم ۲ میلیون و ۱۰۴ هزار و ۸۲۰ واحد رسید.

شاخص هم وزن نیز با افزایش ۳ هزار و ۵۵۱ واحد به رقم ۷۱۰ هزار و ۵۶۰ واحد رسید. ارزش بازار در بورس تهران به بیش از ۷ میلیون و ۳۸۶ هزار میلیارد تومان رسید.

معامله‌گران روز گذشته بیش از ۱۲.۵ میلیارد سهام و اوراق مالی در قالب ۵۰۰ هزار فقره معامله و به ارزش ۷ هزار و ۳۴۳ میلیارد تومان داد و ستد کردند.

شاخص کل و شاخص قیمت در بورس با معیار وزنی ـ ارزشی ۰.۴۷ درصد رشد کردند، اما این دو شاخص با معیار هموزن ۰.۵ درصد رشد کردند.

شاخص آزاد شناور ۰.۴۶ درصد رشد کرد، شاخص بازار اول بورس ۰.۵۶ درصد افزایش یافت و شاخص بازار دوم بورس ۰.۳۶ درصد رشد کرد.

پیش بینی بورس شنبه

منتشر شدن اخبار مثبت در هفته اخیر و تداوم آن برای چندین روز شرط محقق شده آغاز موج صعودی بورس است. از طرفی دیگر در گزارش‌های پیشین اشاره شد که خبر‌های مثبت باید برای مدت طولانی روی بازار سرمایه تاثیرگذار باشند. چرا که بازار برای رهایی از فشار بیش از سه ماه اخبار منفی مداوم، نیاز به جریان قدرتمندی دارد؛ بنابراین پیش بینی میشود بورس روز شنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ در حالت متعادل رو به سبز باشد و خرید و فروش تعادلی را شاهد خواهیم بود.

طی ماه‌های گذشته شرایط سختی را برای بورس تهران رقم زده بود، در کنار بسته حمایتی صندوق توسعه بازار و همچنین نکات مثبتی که در سطح کلان سیاسی رخ داده، موجب شده که سهامداران با امیدواری بیشتری به معاملات خود در تالار شیشه‌ای بپردازند و چشم‌انداز پیش رو را مناسب‌تر از قبل ترسیم کنند

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما