بورس سبز پوش شد / افزایش 9 هزار واحدی شاخص بورس تهران + نمادها

اقتصاد ۱۰۰- بورس در معاملات ۲۳ خرداد ماه ۱۴۰۲ با رشد ۹۷۵۳ واحدی به کار خود خاتمه داد. شاخص کل در پایان معاملات امروز روی کانال ۲ میلیون و ۱۵۵ هزار و ۱۶۹ واحدی قرار گرفت.

بورس سبز پوش شد / افزایش 9 هزار واحدی شاخص بورس تهران + نمادها

بازار سهام چهارمین روز کاری هفته را برخلاف دو روز‌ گذشته که با فشار سنگین عرضه آغاز کرد، متعادل و نسبتا سبز آغاز کرد. لازم به ذکر است که در روز جاری،  خبری از صف‌های فروش سنگین در بازار سهام نبود و تقاضا نسبت به عرضه برتری داشت.

بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با رشدی 9700 واحدی به ارتفاع 2 میلیون و 155 هزار واحد رسید، همچنین شاخص کل هم‌وزن نیز رشدی جزئی، به ارتفاع 730 هزار واحدی رسید.

گفتنی است سه نماد «فولاد»، «رمپنا» و «شبندر» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «وسپهر»، «هرمز» و «دی» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «وبملت»، «پی پاد» و «خودرو» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «فرود»، «دی» و «کرمان» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ 23 خرداد ماه 1402، مبلغ 7 هزار میلیارد تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود 30  میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند.

در بازار امروز 264 نماد در محدوده مثبت و 140 نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس 195 نماد در محدوده مثبت و 113 نماد در محدوده منفی معامله شدند.

Screenshot 2023-06-13 at 12-48-32 TSETMC . مدیریت فناوری بورس تهران

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با تخصیص سهمیه بنزین به همه شهروندان بجای تخصیص به هر خودرو موافقید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما