تاخیر دولت مردم را از کالابرگ الکترونیکی ناامید کرد؟

اقتصاد ۱۰۰ - عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تعلل دولت را عامل نا امیدی و عدم استقبال مردم از کالابرگ الکترونیک می داند.

تاخیر دولت مردم را از کالابرگ الکترونیکی ناامید کرد؟

سید کریم حسینی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس درخصوص طرح تخصیص کالابرگ که دولت آن را «طرح جدید کالابرگ» نامیده به خبرنگار اقتصاد ۱۰۰ گفت: این طرح جدیدی نیست، همان مصوبه قبلی مجلس در زمان بودجه ۱۴۰۱ است که قرار شده بود قبل از حذف ارز ۴۲۰۰ کالابرگ الکترونیکی را به مردم اختصاص دهند که انجام نشد، اما الان گفته می‌شود که از این طرح استقبال نشد و دولت برای ایجاد انگیزه یک مشوق ۲۰ درصدی را درنظر گرفته است.

 

نماینده مردم اهواز درخصوص اثرگذاری آن بر روی معیشت و رفاه مردم اظهار داشت: ببینید این طرح می‌تواند اثرگذار باشد اما مشکل این است که با استقبال ضعیفی از جانب مردم مواجه شده است، اگر از همان ابتدای کار براساس قانون این طرح را اجرا کرده بود حالا پس از یکسال همه نواقص احتمالی آن رفع شده بود و مردم هم کالابرگ را دریافت کرده بود. اما دولت ابتدا یارانه نقدی را افزایش داد و بعد به سراغ کالابرگ رفت که نتیجه‌اش شده عدم استقبال مردم.

 

وی تاکید کرد: در کنار این مشوقی که درنظر گرفتند یکی از راه‌های ایجاد دلگرمی و انگیزه برای مردم این است که زیرساخت‌ها باید فراهم باشد و باعث زحمت مردم نشود، یعنی اینطور نباشد که فروشگاه به فروشگاه به دنبال محلی باشند که بشود با کالابرگ خرید خود را انجام دهند.

متن کامل گزارش را اینجا بخوانید

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با تخصیص سهمیه بنزین به همه شهروندان بجای تخصیص به هر خودرو موافقید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما