قابلیت جدید جیمیل، آدرس ایمیل شما را در دارک وب پیدا میکند

اقتصاد ۱۰۰ - به لطف قابلیت دارک وب ریپورت گوگل برای سرویس جیمیل – Gmail ، اکنون ایمیل شما از محیط دارک وب، در امان خواهد بود؛ اما چگونه؟

قابلیت جدید جیمیل، آدرس ایمیل شما را در دارک وب پیدا میکند

به گزارش گروه دانش و فناوری، رویداد گوگل I/O 2023 تا این لحظه، با معرفی اولین گوشی تاشو گوگل و اولین تبلت این برند همراه بود و سپس به ابزارهای هوش مصنوعی جدید مثل Palm 2 و پروژه Tailwind و گوگل Codey رسید و گوگل مپ جدید معرفی شدند. در میان این همه سورپرایز جذاب، شاید قابلیت جدید جیمیل یکی از چیزهایی باشد که دور از چشم ماند اما باور کنید که آپدیت جدید Gmail هم حرف‌های خود را برای گفتن دارد!

جیمیل جدید گوگل و قابلیت دارک وب ریپورت

قابلیت گزارش Dark Web در جیمیل

به لطف قابلیت گزارش دارک وب یا همان Dark Web Report که همین امروز به Gmail اضافه شده، کاربران می‌توانند هر لحظه از وجود آدرس ایمیل خود در فضای دارک وب مطلع شوند و سپس اقدامات لازم را انجام دهند. این قابلیت فعلا در اختیار کاربران آمریکایی جیمیل قرار گرفته و سپس قرار است به سایر کشورها هم راه پیدا کند.

محافظ اسپم جدید گوگل برای Google Drive

قابلیت گزارش اسپم در Gmail چیز جدیدی نیست اما اکنون این ویژگی به گوگل درایو هم اضافه شده تا فضای Google Drive شما فقط میزبان فایل‌های شخصی و در یک کلام، طبق سلیقه شما باشد. البته همانطور که می‌دانید، یکی از راه‌های انتقال ویروس یا باج افزارها، همین فایل‌های آلوده‌ای هستند که معمولا به عنوان اسپم طبقه بندی می‌شوند.

ایمیل من چرا باید از دارک وب سر در بیاورد؟

هک شدن دیتابیس سازمان‌ها یا سایت‌های مختلف، می‌تواند آدرس ایمیل شما را در اختیار هکرها قرار دهد و ایمیل شما به فضای دارک وب راه پیدا کند. حالا به لطف ابزار «دارک وب ریپورت جیمیل» متوجه می‌شود که آیا ایمیل شما هم در این قرار دارد یا نه.

اگر ایمیل من به دارک وب رسید باید چکار کنم؟

اول از همه توصیه می‌کنیم که رمز ایمیل خود را تغییر دهید و از سیستم ورود دو مرحله‌ای استفاده کنید. سپس روی هیچ کدام از لینک‌های ناشناسی که برای شما ارسال می‌شود کلیک نکنید.

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما تغییر تیم اقتصادی دولت، چه اندازه به بهبود معیشت مردم کمک می کند؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما