مهار بازار آزاد دلار با اوراق سلف موازی استاندارد ارزی

اقتصاد 100 - مدیرعامل بورس کالای ایران گفت: به منظور تامین نیازهای ارزی شرکت ها به دنبال راه اندازی معاملات اوراق سلف موازی استاندارد ارزی با همکاری بانک مرکزی هستیم.

مهار بازار آزاد دلار با اوراق سلف موازی استاندارد ارزی
مدیرعامل بورس کالای ایران با بیان اینکه قیمت گذاری دستوری در تضاد با شعار سال است و مانع رشد تولید می شود، گفت: مخالفت با قیمت گذاری دستوری به هیچ عنوان موافقت با رهایی و ولنگاری قیمت نیست بلکه بهره مندی شرکت ها از سود منصفانه و ادامه فعالیت اقتصادی تولیدکنندگان، موضوع موردنظر بازار سرمایه است که در این صورت، رشد تولید محقق می شود.

سید جواد جهرمی اظهار داشت: تجربیات قیمت گذاری دستوری در سال 1397 در مقابل دیدگان ما قرار دارد که چه شرایطی برای تولیدکنندگان و بازار ایجاد شد؛ از این رو در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با جهاد تبیین، بورس کالا و ارکان بازار سرمایه این رسالت را دارند که رویدادهای گذشته را برای اتخاذ تصمیم های صحیح در کشور، تبیین کنند.

مدیرعامل بورس کالای ایران با اعلام یک خبر جدید، عنوان کرد: به منظور تامین نیازهای ارزی شرکت ها به دنبال راه اندازی معاملات اوراق سلف موازی استاندارد ارزی با همکاری بانک مرکزی هستیم.
منبع : تسنیم

وبگردی

ارسال نظر

 
.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : سرمایه‌گذاران اکنون مشتاقانه منتظر داده‌های شاخص قیمت هزینه‌های مصرف شخصی ایالات‌متحده هستند…

اخبار سلامت

سینما در سینما

باز