کدام خودروی برقی در گوگل بیشترین تعداد سرچ را به خود اختصاص داده است؟

اقتصاد ۱۰۰ - مردم جهان خودروی برقی تسلا مدل 3 را بیشتر از سایر خودروهای برقی در گوگل سرچ کردند.

کدام خودروی برقی در گوگل بیشترین تعداد سرچ را به خود اختصاص داده است؟

به گزارش گروه دانش و فناوری، طبق آمار منتشره از سوی لیزینگ خودرویی GRIDSERVE تسلا مدل 3 نه تنها در آمریکا، بلکه در انگلیس و در سطح جهانی محبوب‌ترین مدل خودروی برقی است.

این شرکت داده‌های گوگل در مورد ۳۰۰ نوع خودروی برقی را از ۲۰۲۲ استخراج و مورد تحلیل قرار داد و معلوم شد تسلا مدل 3 با ۱۹ میلیون و ۹۸۹ هزار و ۸۷۲ بار سرچ، بیشتر از سایر خودروهای برقی در گوگل مورد جستجو قرار گرفته است.

گفتنی است اگرچه مدل Y فروش بهتری داشته اما مردم بیشتر با مدل ۳ آشنا بوده و در آمریکا نیز محبوب ترین است.

تسلا در حال حاضر موفقیت کافی داشته است و تسلا مدل ۳ احتمالاً به اندازه کافی در بازار بوده است که بسیاری از مردم در سراسر جهان با آن آشنا هستند.

در ایالات متحده، احتمالاً تعداد کمی از افراد باقی مانده‌اند که حداقل نام تسلا و مدل ۳ را نشنیده باشند، بنابراین جای تعجب نیست که این خودروی الکتریکی در راس جستجوها باشد.

تسلا مدل ۳ تا زمانی که تسلا مدل Y به بازار آمد، محبوب‌ترین خودروی الکتریکی در ایالات متحده از نظر حجم فروش بود. همانطور که ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا پیش‌بینی می‌کرد، مدل Y عنوان پرفروش‌ترین را از مدل 3 در ایالات متحده ربود، و اکنون مدل Y دیوانه‌وار در سراسر جهان فروخته می‌شود.

با این حال، این بدان معنا نیست که افراد بیشتری با آن آشنا بوده ویا به دنبال آن هستند.

در بسیاری از موارد، برای کسی که اطلاعات زیادی در مورد تسلا ندارد، مدل Y را با مدل 3 اشتباه می‌گیرند. این دو خودرو بسیار شبیه به هم به نظر می‌رسند، به خصوص اگر آن‌ها را در کنار هم نبینید.

خودروی دوم سرچ شده در گوگل طبق آمار GRIDSERVE خودروی کیا EV6 است که ۱۵ میلیون و ۸۱۵ هزار و ۱۸۵ بار سرچ شده است.

تسلا مدل Y با ۱۳۹۰۸۴۵۱ بار سرچ سوم، خودروی هیوندای IONIQ 5 با ۱۲ ۶۸۹۷۸۷ بار سرچ چهارم، خودروی تسلا مدل S با ۱۱۴۵۹۰۹۹ بار سرچ پنجم محبوب‌ترین‌ها در موتور جستجوی گوگل شدند.

سایر برندها را در جدول زیر مشاهده می‌کنید.

AA1aqjbC

منبع: GRIDSERVE

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما