تشریح مراحل ترور رئیس پلیس آگاهی سراوان

رئیس پلیس آگاهی کشور گفت: موضوع ترور و شهادت رئیس پلیس آگاهی سراوان به طور ویژه در دستور کار قرار گرفته و تحت بررسی است تا عاملان جنایت شناسایی و دستگیر شوند.

تشریح مراحل ترور رئیس پلیس آگاهی سراوان

به گزارش اقتصاد100، سردار محمد قنبری رییس پلیس آگاهی فراجا در نشست خبری با اصحاب رسانه با تسلیت شهادت رئیس پلیس آگاهی سراوان اظهار داشت: سرهنگ شهرکی صبح امروز در حالی که فرزندش را به مدرسه رسانده و در حال بازگشت از مدرسه بود به همراه همسرش مورد ترور قرار گرفت و به شهادت رسیدند.

وی با بیان اینکه موضوع به صورت ویژه در دستور کار و تحت بررسی است تا عاملان جنایت شناسایی و دستگیر شوند و به مجازات برسند، گفت: حال همسر سرهنگ شهرکی هم وخیم اعلام شده است.

پیشتر هم سردار دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در تشریح جزئیات این خبر اعلام کرده بود: در ساعت ۷ و ۱۰ دقیقه صبح امروز رئیس پلیس آگاهی انتظامی سراوان در حالی که با خانواده اش در یکی از خیابان های شهرستان در حال تردد بودند، توسط معاندین به صورت ناجوانمردانه ترور شدند.

وی گفت:در این حمله ناجوانمردانه سرگرد علیرضا شهرکی رئیس آگاهی شهرستان سراوان به درجه رفیع شهادت نائل آمد و همسر وی نیز که مورد اصابت گلوله قرار گرفت به بیمارستان منتقل شد و وضعیت عمومی وی وخیم است.

سردار جلیلیان در ادامه به حضور تیم های پلیس های تخصصی در محل حادثه به منظور شروع تحقیقات تخصصی و شناسایی و دستگیری عوامل معاند خبر داد.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما