رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو تهران:

فاصله کیفی لنت های تولید داخل با لنت های خارجی

اقتصاد100- رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو تهران در خصوص آخرین وضعیت کیفی لنت های ترمز تولید داخل گفت: آن دسته از لنت های تولید داخل که موفق به دریافت استاندارد کالا شده اند علیرغم کیفیت مناسبی که دارند به لحاظ کیفی هنوز با لنت های خارجی فاصله دارند.

فاصله کیفی لنت های تولید داخل با لنت های خارجی

به گزارش خبرنگار گروه کسب وکار ؛ علیرضا نیک آیین، رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو تهران در همین خصوص افزود: لنت های داخلی که استاندارد کالا دریافت نکرده اند مشکلات زیادی را برای مالکان خودرو ایجاد کرده اند.

وی درباره قیمت لنت های تولید داخل در مقایسه با وارداتی ها بیان کرد: رقابت میان شرکت های لنت ساز تعیین کننده قیمت لنت های داخلی است که با توجه به شرایط فعلی قیمت معقولی دارند.

رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو تهران در خصوص میزان تقاضا برای لنت های تولید داخل در مقایسه با لنت های خارجی عنوان کرد: مالکان خودروهای داخلی به استفاده از لنت های تولید داخل و مالکان خودروهای وارداتی به مصرف لنت اصلی شرکت سازنده خودرو تمایل بیشتری دارند.

نیک آیین با بیان اینکه لنت ترمز یکی از پرمصرف ترین و حساس ترین قطعات خودرو است بر تاکید کرد و گفت: با توجه به شرایط دشوار واردات و افزایش تعرفه های گمرکی و در نظر گرفتن اینکه بخش اعظمی از مواد اولیه ساخت لنت ترمز در داخل موجود است، داخلی سازی این قطعه در کشور همراه با ارتقای کیفی و رعایت استانداردها ضروری است.

انتهای پیام/

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با تخصیص سهمیه بنزین به همه شهروندان بجای تخصیص به هر خودرو موافقید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما