مشروعیت باینانس زیر سوال رفت/ جیم کرامر چه می‌گوید؟

مجری معروف برنامه Mad Money در رشته توئیت‌هایی نوشت: چرا افراد مسئول نمی توانند بپذیرند که بایننس پس از اتفاقی که برای FTX افتاد، مشروعیت واقعی ندارد؟

مشروعیت باینانس زیر سوال رفت/ جیم کرامر چه می‌گوید؟

به گزارش خبرنگار پول و سرمایه اقتصاد 100- جیم کرامر مجری بازی Mad Money در مورد قابل اعتماد بودن صرافی ارز دیجیتال باینانس ایجاد تردید کرده است. او می‌گوید: چرا افراد مسئول نمی توانند بپذیرند که بایننس پس از اتفاقی که برای FTX افتاد، مشروعیت واقعی ندارد؟" او پرسید و افزود: «من به پولم در Drafkings بیشتر از بایننس اعتماد خواهم کرد.»

مجری معروف برنامه Mad Money  شبکه سی‌ان‌بی‌سی که یکی از بیانگذاران سایت Thestreet هم هست در رشته توئیت‌هایی نوشت:  چرا هیچ استراتژیستی وجود ندارد که بگوید اکثر رمزارزها بی ارزش هستند، پس آنها را بفروشید؟ چرا افراد مسئول نمی توانند بپذیرند که بایننس پس از اتفاقی که برای FTX افتاد، مشروعیت واقعی ندارد؟

گفتنی است صرافی FTX که توسط بانکمن- فرید تاسیس شده بود ماه گذشته اعلام ورشکستگی کرده و حدود یک میلیون مشتری و سرمایه‌گذار خود را متحمل میلیاردها دلار خسارت کرد.

در همین رابطه کرامر، باینانس را با پلتفرم شرط بندی ورزشی فانتزی Draftkings مقایسه کرد که به عنوان قمار غیرقانونی در بسیاری از کشورها و ایالات ایالات متحده ممنوع شده است. کرامر در توییتی نوشت: من به پولم در Draftkings بیشتر از Binance اعتماد خواهم کرد.

 

به گزارش بیت‌کوین نیوز،  مت اودل از تحلیل‌گران بازار رمزارز در خصوص این مقایسه کرامر می‌گوید: «من مجبور نیستم به هیچ یک از شرکت‌ها اعتماد کنم. بر خلاف شما، من خودم ثروتم را بدون اعتماد نگه می دارم. به آن بیت کوین می گویند.

کرامر روز پنجشنبه در CNBC گفته بود: "من فکر می کنم باید در مورد ارزهای دیجیتال منفی باشید. من نسبت به XRP، LTC، و DOGE منفی هستم، زیرا نتوانستم کسی را پیدا کنم که آنها را بگیرد... این مانند 80 میلیارد دلار غیر از بیت کوین است که قرار است از بین برود." هفته گذشته، او به سرمایه‌گذاران توصیه کرد که از کریپتو خارج شوند و تأکید کرد که «برای فروش یک موقعیت افتضاح هرگز دیر نیست».

وی که پیش از این روی بیت‌کوین، اتریوم و NFT ها سرمایه‌گذاری می‌کرد، سال گذشته تمام دارایی‌ها خود را فروخته و می‌گوید:  به شما گفتم که مدت‌ها پیش بیت‌کوین و اتریومم را فروختم و از درآمد حاصل از آن برای خرید یک مزرعه بسیار زیبا استفاده کردم. کرامر به سرمایه‌گذاران توصیه کرده است که از سرمایه‌گذاری در دارایی‌های سفته‌بازی از جمله کریپتو پرهیز کنند.

انتهای پیام/

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما