معرفی برند کارتیه اکسسوری جواهرات محبوب فرانسوی ها

طلا و جواهر اقتصاد 100: برند جواهرات کارتیه (Cartier)؛ دارای سابقه طولانی مدت در قرار داد بعضی از گران قیمت ترین اکسسوری جواهرات جهان در حراج است.

معرفی برند کارتیه اکسسوری جواهرات محبوب فرانسوی ها

برند کارتیه (Cartier)، توسط لوئیس فرانسوا کارتیه و در سال ۱۸۴۷ راه اندازی شد برند مطرح در اکسسوری جواهرات گران قیمت Cartier؛ یک مارک Bestiary فرانسوی است که بیشتر از نظر زیورآلات و ساعتهای خود شهرت دارد. یکی از تولیدات برند Cartier سنجاق پلنگ بود. این یک سنجاق پلنگ بود که برای والیس سیمپسون در سال ۱۹۴۰ ایجاد شد و یکی از جواهرات جاودانه تاریخ به حساب می آید. سفارش چندین قطعه دیگر مشابه حیوان، نتیجه محبوبیت این جواهر به شکل پلنگ بود. معروفترین آنها، دستبند الماس، اونیکس و زمرد اینچی اوست که اخیرا با قیمتی بیشتراز ۷ میلیون دلار مورد توجه قرار گرفته.

برند جواهرات کارتیه (Cartier)؛ دارای سابقه طولانی مدت در قرار داد بعضی از گران قیمت ترین اکسسوری جواهرات جهان در حراج است. چنین حراج های تاریخی از زیورآلات سلطنتی بی نظیر، عظمت و بزرگی این برند را سطح جهان و در ساخت جواهرات سلطنتی نشان می دهد. جواهرات کارتیه، هنوز از عناصر آرت دکو بهره می گیرد و به همین دلیل برای سلیقه های مدرن جذاب خواهد بود.

وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

به نظر شما رای "منفی" کدام کاندیدای ریاست جمهوری بیشتر است؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما