کشف معبدی برای ستایش خدایان در پمپئی ایتالیا + فیلم و عکس

در شهر پمپئی ایتالیا باستان‌شناسان اتاقی را کشف کردند که برای ستایش خدایان مورد استفاده قرار می‌گرفته است.

 کشف معبدی برای ستایش خدایان در پمپئی ایتالیا + فیلم و عکس

باستان‌شناسانی که در محدوده شهر باستانی پمپئی در حال کاوش بودند اتاق مخصوصی در خانه‌ را کشف کردند که برای نگهداری اشیای مقدس و تمثال‌های خدایان مورد استفاده قرار می‌گرفته است. وب سایت مربوط به سایت باستان‌شناسی پمپئی ضمن گزارش این خبر، تصاویر و ویدئویی را درباره کشف اتاق مخصوص به اشتراک گذاشت.

متخصصان اشاره کردند که این اتاق و محتویاتش به بهترین شکل ممکن تا امروز حفظ شده‌اند. دیوارهای اتاق به رنگ آبی آسمانی است، رنگی که برای آن دوره زمانی و آن منطقه نادر است. بر روی دیوار‌ها صورت‌هایی از زنانی نقش شده است که سمبل فصل‌ها هستند. قسمت پایینی دیوارها به رنگ آبی تیره است و بالای آن تصاویر کوچکی از حیواناتی دیده می‌شود که شبیه گوزن هستند.

کشف معبد خاص

محتویات اتاق به خودی خود شگفت انگیز است. باستان شناسان چندین خمره‌ی بزرگ، کوزه‌ها و چراغ‌های روغنی را در اتاق کشف کرده‌اند. پژوشگران همچنین توده‌ای از صدف‌های خالی را کف اتاق پیدا کرده‌اند. آن‌ها حدس می‌زنند که آن‌ها برای پودر کردن با هاون در آنجا جمع شده بودند.

چنین حدس زده می‌شود که اتاق کشف شده، اتاق مخصوصی است که برای برگزاری آئین‌های مذهبی و مراسمات و نگهداری اشیای مقدس استفاده می‌شده است.

مترجم: رکنا

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما