اختصاصی اقتصاد 100/سخنگو کمیسیون برنامه و بودجه

دولت آمار مثبت می دهد اما سفره مردم خالی است

اقتصاد 100-سخنگو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات تاکید کرد که نتایج آمارهای مثبت اقتصادی دولت، باید در سفره و دخل و خرج ها مردم مشخص شود.

دولت آمار مثبت می دهد اما سفره مردم خالی است

محمد مهدی مفتح نماینده تویسرکان ومنتخب دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: سطح عمومی قیمت ها آنقدر بالا رفته که درآمدها نمی تواند یک زندگی مناسب ،مانند 5 تا 10 سال گذشته را تامین کند.

وی در خصوص اقدامات مجلس آینده تصریح کرد:در کشور کمبود قانون نداریم اما باید اجرای قانون به درستی صورت گیرد ونقدینگی و پول به سمتی هدایت شود که تورم کنترل شود.

مفتح گفت: مشکلات تحریمی و دشمنی آمریکا وجود دارد اما باید فکری برای سطح عمومی قیمت ها و مردم بشود، بنده نماینده شهرستان کوچکی هستم و مشکلات مردم روستا وشهرهای حوزه انتخابیه ام را کامل می بینم.

وی با انتقاد از اینکه کدام کشور مانند ایران چنین تورمی دارد افزود: درآمد ها را بالا می بریم اما از طرف دیگر قیمت ها بالا می رود،چنین اقدامی فایده ای ندارد بنابراین باید فکراساسی از طرف دولت  در حوزه اقتصاد انجام پذیرد.

مفتح در پاسخ به اینکه آقای رئیسی می گوید طبق آمار همه چیز خوب است اما سفره مردم چیز دیگری نشان می دهد گفت: بله، این حرف کاملا درست است ما که با مردم در ارتباط هستیم ،می بینیم گذاران زندگی و دخل وخرج ها با یکدیگر توازن ندارد ،لذا آمارها باید به درستی تعریف و ارائه شود.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما