قیمت سکه و طلا لحظه‎ای تغییر می‌کند/ مشتری در بازار نیست

رشد بهای طلا در بازار چهارده فروردین ماه سال 1403 رکورد زد .

قیمت سکه و طلا لحظه‎ای تغییر می‌کند/ مشتری در بازار نیست

 در اولین روز کاری پس از پایان مراسم سیزده روزه نوروز، افزایش قیمت طلا و سکه در بازار رکوردشکنی قابل توجهی را به جا گذاشت .

 به گزارش اقتصاد 100، هر گرم طلای 18 عیار تنها در یک روز با افزایش نزدیک به 120 هزار تومانی به سه میلیون و 425 هزار و 800 تومان رسید تا رکورد رشد رعدآسای قیمت طلا در یک روز شکسته شود .

در این میان افزایش همزمان بهای دلار و رسیدن به سطح 63 هزار تومان سبب گردید بهای هر قطعه سکه تمام بهار آزادی نیز با مرز 41 میلیون و پانصد هزار تومان برسد.

رشد عجیب قیمت طلا و سکه البته با کاهش شدید شمار مشتریان همراه بود. گزارش های رسیده از بازار طلا و سکه و صرافی‌های میدان فردوسی نشان می‌دهد امروز کمتر کسی دست به خرید می‌زند و تغییر مداوم و لحظه‌ای قیمت‌ها سبب شده بسیاری از صرافان نیز ترجیح بدهند نسبت به فروش طلا و سکه اقدام نکنند و فروش را به تثبیت قیمت موکول کنند.

البته پیشنهادات و قیمت ارائه شده برای خرید سکه و طلا نیز وضعیتی خاص دارد. در حالی که غالبا باید هر قطعه سکه حدود پانصد تا یک میلیون تومان ارزان‌تر از بهای فروش، توسط صرافان خریداری شود، پیشنهادات قیمتی فاصله‌ای بیش از این میزان را دارد و اغلب صرافان حاضرند سکه را تا دو میلیون تومان پایین تر از نرخ فروش خریداری کنند .

 برخی فعالان بازار بر این عقیده‌اند که هنوز قیمت واقعی در بازار درنیامده و در روزهای آتی که فعالیت بازار از سر گرفته شود و عملیات تزریق ارز و سکه اغاز شود، قیمت‌ها به ثبات خواهد رسید.

 

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما