این گوشی تاشو بازار را بهم ریخت

اقتصاد ۱۰۰ - گوشی تاشو جدید Blackview Hero 10 به قیمت باورنکردنی ۴۵۰ دلار بازار را بهم ریخت.

این گوشی تاشو بازار را بهم ریخت

به گزارش گروه دانش و فناوری، در سال‌های اخیر، گوشی‌های هوشمند تاشو به دلیل طراحی زیبا، صفحه‌نمایش بزرگ‌تر، و تجربه‌های نوآورانه‌ی کاربری، محبوب شده‌اند.

با این حال، قیمت بالا، دسترسی به آنها را محدود کرده است.

اما حالا برند Blackview، یک شرکت فن‌آوری پیشرو در زمینه گوشی‌های هوشمند قرار است با اولین گوشی تاشو خود، HERO 10 وضعیت را تغییر دهد و با قیمت مقرون به صرفه و پیکربندی رقابتی خود، در این زمینه مورد توجه قرار گرفته است.

 

صفحه نمایش امولد تاشو

نمایشگر اصلی آن ۶.۹ اینچی امولد با وضوح  ۲۵۶۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است که گواهینامه نور آبی کم TÜV SÜD برای مراقبت از چشمان دارد.

گوشی Blackview HERO 10 تجربه کاربری تاشو را با Split View و بدنه بدون توقف بیشتر می‌کند و راحتی، سرگرمی و کارایی بیشتری را در زندگی روزمره کاربران فراهم می‌کند. این امکان را به کاربران می دهد که در حین انجام یوگا یا تماشای بازی با دوستان خود چت کنند.

 

صفحه نمایش کاور هوشمند همه کاره

گوشی HERO 10 با افزودن حس راحتی و علاقه به کارهای روزمره، مجهز به صفحه نمایش هوشمند همه کاره است. این نمایشگر دایره‌ای اولد دسترسی فوری به موارد ضروری را ارائه می‌دهد و به عنوان منظره یاب برای عکس‌برداری با دوربین عقب عمل می‌کند. با ملاقات با نسل‌های مدرن برای بیان خود، صفحه‌نمایش کاور هوشمند با گزینه‌های شخصی‌سازی بیشتری همراه شده است.

 

قابلیت دوربین عالی

بلک ویو HERO 10 با افزایش تجربه عکاسی مجهز به دوربین اصلی قدرتمند ۱۰۸ مگاپیکسلی سامسونگ، دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی ۱۲۰ درجه و دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی است.

با حالت دوربین FlexForm، امکان ترکیب بندی خلاقانه از زوایای بیشتری را فراهم می‌کند.هر شات را به شیوه‌ای کاملاً جدید تجربه کنید، بدون هندزفری و سه‌پایه برای ضبط v-log، فیلم مستندی با تجربه تصویربرداری شبیه به DV بگیرید و از نمایشگر اصلی به عنوان آینه آرایش استفاده کنید تا سبک آرایش خود را در هر زمان و هر مکان تنظیم کنند.

 

معرفی جزیره پویا اندروید

منابع رسمی همچنین تاکید کردند که Blackview HERO 10 اندروید ۱۳ را با آخرین سیستم عامل DokeOS 4.0 اجرا می‌کند که نمای زنده Dynamic Live View را با بریدگی قرصی در بالای صفحه نمایش برای تعامل شبیه جزیره دینامیک آیفون معرفی می کند.

 

ارائه به‌روزرسانی‌های سه ساله نسخه اصلی اندروید

برند Blackview به‌روزرسانی‌های نسخه اصلی اندروید را برای سه سال متوالی ارائه می‌کند و تجربه‌ای روان را تضمین می‌کند.

 

ساخته شده برای دوام

گوشی Blackview HERO 10 با بهره‌گیری از لولای پیشرو دیدی تقریباً بدون درز را ارائه می‌کند و همچنین پس از ۲۵۰ هزار بار بارگذاری توسط آزمایشگاه مدیریت کیفیت Blackview با تضمین طول عمر بیش از ۱۵ سال تست شده است.

 

برای علاقه مندان به فناوری و مصرف کنندگانی که قیمت برایشان مهم است Blackview HERO 10 بدون شک شانس بزرگی برای آنها برای تجربه تاشوهای جدید است.

 

قیمت و در دسترس بودن

گوشی Blackview HERO 10 به زودی در AliExpress با دو گزینه رنگی (Sakura Purple و Eclipse Black) به قیمت ۴۵۰ دلار در دسترس خواهد بود.

 

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما