تیم کوک: هوش مصنوعی اپل ویژگی‌هایی دارد که آن را از رقبا متمایز می‌کند

اقتصاد ۱۰۰ - تیم کوک طی جلسه‌ای که با مدیران و سرمایه‌گذاران اپل داشت، درباره‌ی مزیت‌های هوش مصنوعی این شرکت صحبت کرد و گفت هوش مصنوعی اپل قابلیت‌های جدیدی دارد که آن را نسبت به دیگر رقبا متمایز می‌کند.

تیم کوک: هوش مصنوعی اپل ویژگی‌هایی دارد که آن را از رقبا متمایز می‌کند

به گزارش گروه دانش و فناوری، طی این جلسه، تیم کوک به کنفرانس  WWD  ۲۰۲۴ اپل و برنامه‌هایی که قرار است در این مراسم اجرا شود صحبت کرد؛ اما به طور مستقیم به به ویژگی‌های هوش مصنوعی اپل در ios18 اشاره‌ای نکرد اما ادعا کرد که به زودی اتفاقات هیجان انگیزی رخ خواهد داد.

اگرچه کوک قبلاً اشاره کرده بود که اپل در حال کار بر روی یک هوش مصنوعی تولیدی است، اما این بار ادعاهای جسورانه‌تری داشت. به به گفته‌ی وی، هوش مصنوعی اپل مزایایی مانند موتورعصبی تراشه‌های آپل سیلیکون و تمرکز شرکت بر حریم خصوصی  دارد که آن را از دیگر رقبا متمایز می‌کند.

تیم کوک می‌گوید:

ما به قدرت تحولی و وعده هوش مصنوعی اعتقاد داریم و معتقدیم مزایایی داریم که ما را در این دوره جدید متمایز می‌کند، شامل ترکیب منحصر به فرد اپل از ادغام سخت‌افزار، نرم‌افزار و خدمات، سیلیکون آپل نوین با موتورهای عصبی پیشرو صنعت و تمرکز ما بر حریم خصوصی که همه چیزی است که ما ایجاد می‌کنیم را تضمین می‌کند.

طبق شایعات متعدد، اپل در حال کار برای معرفی سری امکانات مبتنی بر هوش مصنوعی به سیستم‌عامل‌های خود در اواخر امسال است. برخی از این ویژگی‌ها ماه آینده در WWDC به نمایش گذاشته خواهد شد. این شامل امکاناتی مانند یک ربات چت، لیست‌های هوشمند موسیقی اپل و یک کمک مرورگر Safari برای خلاصه کردن مقالات است.

اپل در حال توسعه یک مدل زبانی مخصوص به خود بوده که قرار است آفلاین اجرا شود؛ به همین منظور با OpenAI  و گوگل برای اخذ مجوز فناوری‌های آن‌ها برای iOS ۱۸ در حال مذاکره است.

انتهای پیام

منبع : تکراتو

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما