قانون منع فعالیت تیک تاک به اتحادیه اروپا هم سرایت کرد

اقتصاد ۱۰۰ - فشارهایی که ایالات متحده برای قانون منع فعالیت تیک تاک آورده، نه‌تنها به آن کشور محدود نمی‌شود بلکه روی اروپا هم سرایت کرد.

قانون منع فعالیت تیک تاک به اتحادیه اروپا هم سرایت کرد

به گزارش گروه دانش و فناوری،جو بایدن قانون منع فعالیت تیک تاک را در ایالات متحده امضا کرد تا بایت‌دنس را مجبور فروش آن کند. توسعه‌دهندگان تیک تاک هم به نظر تسلیم نشده و به جای فروش ترجیح می‌دهند از آمریکا خارج شوند. به نظر می‌رسد اروپا هم به تاثیر از این سیاست، تصمیم دارد این قانون را در قاره‌ی سبز به اجرا درآورد.

به گزارش Politico، اورسولا فون در لاین، رئیس کمیسیون اروپا، در یک بحث مربوط به انتخابات کمیسیون در سال 2024 اعلام کرده که این مؤسسه از خطرات تیک‌تاک آگاه بوده و اولین مؤسسه در سراسر جهان خواهد بود که استفاده از تیک‌تاک را برای دستگاه‌های دولتی ممنوع کرده است.

بعد از عرضه TikTok Lite در اروپا، حساسیت‌ها در کمیسیون اروپا بالا رفته است. مدیران این کمیسیون معتقدند که شرکت پیش از عرضه این نسخه پاسخ‌هایی را در مورد تأثیر TikTok Lite بر سلامت روان کاربران ارائه نکرده است.

TikTok Lite که پردانلودترین اپلیکیشن های سال 2024 بوده، به کاربران امکان می‌دهد با تماشای ویدئوها و دعوت دوستان خود به ثبت‌نام، پاداش‌هایی مانند کارت‌های هدیه و هدایای دیجیتالی دریافت کنند. اما این شرکت به دلیل نقض قوانین خدمات دیجیتال اتحادیه اروپا، پاداش‌دهی خود را در اروپا متوقف کرد. با این وجود، تحقیقاتی درباره این شرکت به دلیل نقض قوانین خدمات دیجیتال اتحادیه اروپا آغاز شده است.

انتهای پیام

منبع : تکراتو

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما