تیک تاک برای رقابت با اینستاگرام اپلیکیشن Notes را ارائه می‌دهد

اقتصاد ۱۰۰ - کاربران TikTok شروع به دریافت اعلان‌های پاپ‌آپ درباره برنامه جدیدی کرده‌اند که این شرکت قصد دارد در آینده‌ای نه چندان دور راه‌اندازی کند.

تیک تاک برای رقابت با اینستاگرام اپلیکیشن Notes را ارائه می‌دهد

به گزارش گروه دانش و فناوری،  این اپلیکیشن Notes نام دارد و به کاربران این امکان را می‌دهد تا عکس‌های خود را مانند اینستاگرام به اشتراک بگذارند.TechCrunch طی گزارشی اعلام کرد TikTok قبلاً تأیید کرده است که برنامه Notes در حال توسعه است اما این شرکت هنوز هیچ چارچوب زمانی برای انتشار برنامه اشتراک عکس خود ارائه نکرده است

در بیانیه این شرکت آمده: «به عنوان بخشی از تعهد مستمر ما به نوآوری در تجربه TikTok، در حال بررسی راه‌هایی برای توانمندسازی جامعه خود هستیم تا کاربران خلاقیت خود را با عکس‌ها و متن در فضای اختصاصی برای آن قالب‌ها ایجاد کرده و به اشتراک بگذارند.»

در اطلاعیه‌ای که بسیاری از کاربران TikTok در چند هفته اخیر دریافت کرده‌اند، اشاره شده است که Notes یک برنامه جدید برای پست‌های عکس‌دار است. تیک تاک همچنین توضیح می‌دهد که «پست‌های عکس عمومی فعلی و آینده TikTok شما در TikTok Notes نشان داده خواهند شد».

برنامه نوتس تنها پروژه‌ای نیست که تیک تاک در حال حاضر روی آن کار می‌کند. به نظر می‌رسد این شرکت سعی دارد ویدئوهای طولانی‌تر را نیز پشتیبانی کند.

انتهای پیام

منبع : تکراتو

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی می کنید در سال 1403 کدامیک از بازارهای زیر با نوسانات کمتر قیمتی روبرو شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما