تصاویر باغ معلق اعجاب‌انگیز درشهرهای آمریکایی

اقتصاد 100-شهرهای آمریکایی میزبان یک جنگل سبز پایدار هستند, نهال‌های کوچک بی‌شمار روی یک گنبد وارونه قرار گرفته است.

تصاویر باغ معلق اعجاب‌انگیز درشهرهای آمریکایی

به گزارش گروه گردشگری اقتصاد 100، نمایشگاه گل فیلادلفیا در ژوئن ۲۰۲۲ میزبان اثر هنری اعجاب‌انگیزی به شکل یک باغ مملو از نهال‌های زیبا بود که با هدف آگاه‌سازی بازدیدکنندگان از اهمیت پایداری نصب شد. این نمایشگاه که در حال حاضر به‌ترتیب در سایر شهرهای ایالات متحده آمریکا در گردش است، تعداد ۱۲۰۰ اصله نهال را روی یک گنبد وارونه شده در بر گرفته است. در واقع، این نهال‌ها روی یک گنبد معکوس معلق در هوا که روی پایه‌های فلزی ظریف نگهداری می‌شود، در حال پرورش است. این ساختار سبز، نماد ادغام آسان محیط‌های شهری با فضاهای سبز متحرک است که نصب آن‌ها در هر نقطه‌ای از شهرها امکان‌پذیر است.

 

تصاویر باغ معلق اعجاب‌انگیز درشهرهای آمریکایی | سازه‌های فلزی معلق، با گنبد سبز وارونه جان می‌گیرند

 سازندگان باغ پایدار آمریکایی هدف دیگر خود از ایجاد این اثر هنری شگفت‌انگیز را جان بخشیدن دوباره به سازه فلزی معلق معرفی کرده‌اند تا بازدیدکنندگان از مزایای سبزسازی فضاهای اطراف خود آگاه شوند. در حال حاضر، گنبد سبز وارونه در مرکز نورث پارک دالاس، نهمین شهر بزرگ آمریکا در ایالت تگزاس نصب شده است، با این حال سازندگان آن از انتقال اثر هنری پایدار خود به سایر شهرهای کشور خبر داده‌اند و مدعی شده‌اند که بازدیدکنندگان، پس از مشاهده آن گرایش بیشتری به افزایش درختکاری و کاشت گیاهان سبز در محیط اطراف خود خواهند شد. نهال‌های این باغ را یکی از درخت‌خانه‌های غیرانتفاعی پنسیلوانیا انتخاب و اهدا کرده است که در زمینه حفظ، ارتقا و اشتراک میراث و چشم‌اندازهای خود برای ایجاد دنیایی طبیعی فعالیت می‌کند.

 گنبد سبز وارونه آمریکایی اهمیت نهفته اجزای خاک و چگونگی اثربخشی آن‌ها بر گیاهان برای ایجاد یک سکونت‌گاه سالم برای همه جانداران و به‌ویژه انسان‌ها را به تصویر می‌کشد. جالب است بدانید که این اثر هنری به‌گونه‌ای طراحی شده است که امکان عبور بازدیدکنندگان را از یک راهروی باریک فراهم می‌آورد که این امر به سهم خود در آگاه‌سازی مردم از فرآیند رشد نهال‌ها به واسطه مشاهده آن‌ها از فاصله نزدیک نقش مهمی ایفا می‌کند.

تصاویر باغ معلق اعجاب‌انگیز درشهرهای آمریکایی | سازه‌های فلزی معلق، با گنبد سبز وارونه جان می‌گیرند

 

نهال‌های گنبد سبز وارونه دالاس روی سازه‌ای فلزی و سه‌بعدی به ارتفاع ۷.۵ فوت در حال رشد است و قابل مشاهده بودن خاک هر نهال، نحوه تعامل این دو (نهال و خاک) را به تصویر می‌کشد.

 

انتهای پیام/

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی شما از قیمت خودرو در هفته های پیش‌رو چیست؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما