سازه‌های زنگ زده پدیده شاندیز و حالا افسانه سازی برای کیش

پخش تیزهای تلویزیونی شهر افسانه ای پدیده کیش و تبلیغات محیطی در برخی شهرهای کشور حکایت از بازگشت پروژه ای قدیمی دارد.

سازه‌های زنگ زده پدیده شاندیز و حالا افسانه سازی برای کیش

به گزارش اقتصاد100، محسن پهلوان که به عنوان بنیانگذار هلدینگ پدیده شناخته می شود مرداد 98 به حبس ابد محکوم شد. بنا بر اعلام دستگاه قضایی دیگر متهمان پرونده پدیده به مجازات‌هایی از جمله حبس ابد، استرداد کلیه اموال و مجموع بیش از ۱۵۰ سال حبس محکوم شدند.

در تحولی قابل توجه آذر 1401 وب سایت شرکت پدیده اعلام کرد نشست اعضای هیات مدیره شرکت پدیده ضمن بررسی  مسائل و چشم انداز گروه شرکت پدیده مصوب شد، به منظور بهره مندی از ظرفیت، تجارب و توانمندی جناب آقای محسن پهلوان، ایشان به عنوان عضو مدعو در جلسات هیات مدیره شرکت پدیده حضور یابد.

بنابر این خبر« این مهم با هماهنگی و تایید مقام محترم قضایی و به منظور بهره وری بیشتر از ظرفیت محسن پهلوان به عنوان بنیانگذار این پروژه ملی و همچنین حرکت با شتاب بیشتر در مسیر احقاق حقوق سهامداران صورت می پذیرد.»

این در حالی است که در حکم قضایی که سال 98 منتشر شده بود وی برای « هدایت و رهبری شبکه کلاهبرداری با استفاده از تبلیغات عامه جهت فروش سهام با قیمت کاذب از سوی ایشان بوده است» متهم شناخته شده بود.

پس از این حضور بود که جلسه مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده شرکت توسعه بین المللی صنعت گردشگری پدیده شاندیز در اسفند ماه نیز با حضور محسن پهلوان برگزار شد.

IMG_20230319_121125_029

بررسی ها نشان می دهد در جلسه مجمع عمومی شرکت توسعه صنعت گردشگری پدیده شاندیز که با حضور بیش از ۴۵ درصد صاحبان حق رای برگزار شد موضوع انعقاد قرارداد تامین مالی، طراحی، ساخت، تکمیل و بهره برداری پروژه شهر افسانه ای پدیده کیش با شرکت افسانه سازان بصورت حضوری و از طریق رای الکترونیک برگزار شد.

قرارداد پروژه در کیش با ۵۸/۹۲ درصد رای مثبت به تصویب مجمع عمومی رسید تا هیات مدیره موظف شود تا هر چه سریعتر این قرارداد را منعقد نماید.

حالا نوبت تبلیغات گسترده پدیده برای افسانه سازی تازه ای از جیب ایرانیان رسیده است.

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما تغییر تیم اقتصادی دولت، چه اندازه به بهبود معیشت مردم کمک می کند؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما