این استانها مقصد تعطیلات بهمن ماه هستند

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: بیشترین تردد در سطح محور‌های مواصلاتی در مسیر رفت امروز چهارشنبه خواهد بود.

این استانها مقصد تعطیلات بهمن ماه هستند

به گزارش اقتصاد100، ایمان محرابی نیا مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت  راه‌های کشور گفت: از  امروز چهارشنبه تا دوشنبه ۱۸ تا ۲۳ بهمن ماه، آغاز موج سفر‌ها بوده و بیشینه تردد وسایل نقلیه در سطح محور‌های مواصلاتی در مسیر رفت در روز‌های چهارشنبه ۱۸ بهمن از ساعت ۱۶ و پنجشنبه از ساعت ۷ صبح تا ظهر پیش‌بینی شده است.

به گفته  وی بر اساس پیش‌بینی‌های مرکز مدیریت راه‌های کشور، بیشینه تردد وسایل نقلیه در اوج سفر‌های بازگشت در سطح محور‌های مواصلاتی به سمت مبادی سفر، از بعد از ظهر تا انتهای روز یکشنبه ۲۲ بهمن‌ماه خواهد بود.

او می‌گوید: استان‌های مازندران، گیلان، گلستان و اصفهان، استان‌های جاذب و مقاصد سفر وسایل نقلیه با بیشترین میزان تردد به ویژه برای استان‌های تهران و البرز پیش‌بینی شده‌اند.

وی افزود: بر اساس اطلاعات مرکز مدیریت راه‌های کشور، پیش‌بینی بیشترین تردد روزانه بین استانی با ۲ میلیون و ۵۴۴ هزار تردد در روز چهارشنبه ۱۸ بهمن‌ماه خواهد بود. همچنین آمار‌ها از پیش‌بینی کمترین تردد روزانه بین استانی برای روز شنبه ۲۱ بهمن با ۲ میلیون و ۳ هزار تردد خبر می‌دهد.

محرابی نیا گفت: میانگین تردد روزانه بین استانی وسایل نقلیه در ایام تعطیلات بهمن‌ماه، ۲ میلیون و ۲۷۸ هزار تردد پیش‌بینی شده  و ترافیک سنگین و راهبندان در محور‌های کرج - چالوس، رودهن - آمل، قزوین - رشت، تهران - رودهن و بالعکس در بخش‌هایی از محدوده سفر در مسیر‌های رفت و برگشت مورد انتظار است.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با واردات خودرو خارجی دست دوم موافقید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : رشد قیمت طلا در بازارهای جهانی و داخلی سکه را در نوسان نگه داشته و چشم‌ها را به تحولات بازار…

اخبار سلامت

سینما در سینما