آمریکا به فقیرترین کشور جهان تبدیل خواهد شد! / نویسنده کتاب پدر پولدار گفت + فیلم

اقتصاد 100 : رابرت کیوساکی هشدار داد که آمریکا در آینده با بحران مالی روبه رو خواهد شد.

آمریکا به فقیرترین کشور جهان تبدیل خواهد شد! / نویسنده کتاب پدر پولدار گفت + فیلم

به گزارش اقتصاد 100، به گفته‌ی رابرت کیوساکی یک کارآفرین، مربی و سرمایه‌گذار ،که بیشتر به عنوان نویسنده کتاب پدر پولدار پدر فقیر شناخته می‌شود، اقتصاد آمریکا رو به نابودی است و به خصوص با روی کار آمدن بایدن مردم روز به روز فقیرتر می‌شوند.

در ماه ژوئن، بایدن لایحه‌ای را امضا کرد که سقف بدهی ۳۱.۴ تریلیون دلاری دولت ایالات متحده را تا ژانویه ۲۰۲۵ به حالت تعلیق درآورد تا بحران اقتصادی موقتا فروکش کند. از آن زمان شاخص‌های بازار سهام ایالات متحده رشد قابل توجهی را ثبت کرده‌اند که بهانه‌ای شده برای این ادعا که اقتصاد آمریکا قوی‌تر شده است.

کیوساکی می‌گوید رشد این بازارها در کنار بدهی ایالات متحده نشان می‌دهد که گزارش وال‌استریت ژورنال اشتباه است و این کشور در حال نابودی است.

در حالی که اقتصاد آمریکا رو به زوال است، کیوساکی به حمایت مجدد خود از بیت کوین (BTC)، طلا و نقره ادامه می‌دهد. او معتقد است که دلار آمریکا می‌میرد در حالی که بزرگترین ارز دیجیتال یعنی بیت کوین و فلزات گران‌بها رشد می‌کنند. کیوساکی به عنوان یک طرفدار بیت کوین معتقد است که قیمت این دارایی می‌تواند در سال ۲۰۲۴ به ۱۲۰ هزار دلار برسد و تا سال ۲۰۲۵ ما می‌توانیم شاهد بیت کوین نیم میلیون دلاری باشیم.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی می کنید در سال 1403 کدامیک از بازارهای زیر با نوسانات کمتر قیمتی روبرو شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما