اختصاصی اقتصاد100/سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس مطرح کرد:

ثبات مدیریتی نداریم / دخالت مجلس در عزل و نصب مدیران صحت دارد؟!

اقتصاد100-سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که تغییرات متعدد مدیریتی در صندوق های بازنشستگی منجر به حل نشدن مشکلات این بخش شده است.

 ثبات مدیریتی نداریم / دخالت مجلس در عزل و نصب مدیران صحت دارد؟!

مهدی طغیانی نماینده مردم اصفهان در مجلس یازدهم گفت:اصل موضوع این است که مجلس نباید درعزل ونصب های دستگاهها دخالت کند اما می تواند از نظرمشورتی درمورد مدیران ناکارآمد و یا توانمند که قابل تقدیرهستند صحبت کند.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری مجلسی ها را از دخالت در عزل ونصب ها نهی کردند افزود: اما نکته این است که مدیریت در کشورما متاسفانه مشکلی بنام بی ثباتی دارد، مثلا در صندوق بازنشستگی کشوری شاهدیم که در عرض 2سال سه مدیر تغییر کردند ،یعنی هر مدیر تنها 8 ماه بر سر کار بوده و نتیجه این است تا مدیر می خواهد بر امور مسلط ، و شروع به برنامه ریزی برای حل مشکلات نماید باید برود،‌لذا در این وضعیت مشکلات حل نمی شود.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد:‌ درحل مشکلات نیاز به ثبات مدیریتی و حضور تیم حرفه ای که مورد حمایت دولت باشد هستیم تا بر اساس برنامه هایی که دستگاه متولی ارائه می دهد مسایل و مشکلات را حل کنند.

وی تاکید کرد: بطور نمونه شاهدیم که در صندوق بازنشستگی کشوری 3 مدیر حضور داشتند که هیچ کس نتوانسته برنامه ریزی داشته و اقدامی برای حل مشکلات نماید.

وی خاطر نشان کرد:‌موضع ما این است که برای حل و فصل مسایل نیاز داریم که ثبات مدیریت داشته باشیم .

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما