اختصاصی اقتصاد 100 / واکنش عضو کمیسیون صنایع به سخنان وزیر صمت

وزیر التماسی حرف خوبی نیست

اقتصاد 100 - عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به اظهارات اخیر وزیر صمت درخصوص اینکه من وزیر التماسم وهیچ اختیاری ندارم گفت: ایشان در چارچوب وظایف قانونی خود با چالش ها و موانعی روبه رو است که می خواهد این مشکلات را نه از طریق روند قانونی، بلکه با التماس حل کند که این کلمات مناسب نیست.

وزیر التماسی حرف خوبی نیست

عبدالناصر درخشان نماینده مردم ایرانشهر در مجلس یازدهم به اقتصاد 100 گفت:این صحبت که وزیر التماس هستم صحبت قشنگی نیست اما اینکه ایشان درکدام قالب ، موضوع و چه زمینه ای التماس کرده برای من مشخص نیست چون وزیر اختیارات و وظایفی دارد که می تواند اقداماتی را انجام دهد.

وی تاکید کرد: اگر سنگ اندازی پیش روی کارها غیر قانونی باشد باید مشخص شود چون عنوان سنگ اندازی هم موضوعی قانونی نیست.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در خصوص نظر وزیر و احتمال اختلاف نظر با دیگر وزرا گفت:متولی بسیاری از امور اقتصادی کشور یک وزیر نیست چون حوزه اقتصاد گسترده است و وزارت اقتصاد ،صنعت ،معدن و تجارت، جهاد وکشاورزی، رفاه و نفت موضوعات اقتصادی کشور را مدیریت می کنند، لذا قوانین و وظایف مشخص است.البته در رسیدگی به موارد کاری همپوشانی لازم است تا انجام امور تسهیل یابد.

وی گفت: اگر این روند تسهیل داده نشود مشخصا وزرا و یا مجموعه وزارتخانه ها چاره ای ندارند که از طریق مردمداری و کدخدامنشی کارها را حل کنند که این روش مناسب نیست و باید ضابطه مند ، قانونی وطبق روال انجام شود.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با تخصیص سهمیه بنزین به همه شهروندان بجای تخصیص به هر خودرو موافقید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما