اختصاصی اقتصاد 100

انتقاد تند رئیس کمیسیون کشاورزی/ وزارت جهاد مقصر گرانی گوشت است!

اقتصاد 100 - رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس به دولت اعلام کرده تا نیاز گوشت داخل کشور را تامین کرده و نظارت کامل بر تولید داشته باشد و تنها دام حذفی و مازاد را صادر نماید لذا انجام ندادن این تصمیمات نشان از سوء مدیریت دولت دارد.

انتقاد تند رئیس کمیسیون کشاورزی/ وزارت جهاد مقصر گرانی گوشت است!

محمد جواد عسکری نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی درگفتگو با اقتصاد 100 در خصوص قاچاق گوسفند از کشور افزود:انجام نشدن برنامه های پیش بینی شده در خصوص قاچاق دام زنده نشان دهند سوء مدیریت دولت است، به همین دلیل از وزیر جهاد و کشاورزی خواستیم با حضور درکمیسیون در مورد این معضل و تنظیم بازار توضیحات لازم را ارائه بدهد.

وی با بیان اینکه سوالات متعددی در مورد بخش های مختلف کشاورزی ازجمله قاچاق دام زنده وجود دارد تصریح کرد:به دلیل خشکسالی وافزایش قیمت یا کمبود نهاده های دامی دوستان در وزارت کشاورزی نتوانستند مدیریت درستی داشته باشند که این مساله را بارها در مکاتبات صورت گرفته گوشزد کردیم.

رئیس کمیسیون کشاورزی گفت: بنده بیش از 90 مکاتبه با رئیس جمهور درمورد مشکلات بخش کشاورزی از جمله گندم ،آب ،برق ،کود بذر،دام و...داشتم که  بخشی توجه شده و در بخشهای دیگر پیگیر مساله هستیم ، لذا امیدواریم درکمیسیون کشاورزی بحث دام را نیز به نتیجه برسانیم .

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با تخصیص سهمیه بنزین به همه شهروندان بجای تخصیص به هر خودرو موافقید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما