اختصاصی اقتصاد 100 / عضو کمیسیون عمران

پول آزاد شده ایران، نفت در برابر غذا نیست

اقتصاد 100-عضو کمیسیون عمران تاکید کرد که نحوه بهره‌برداری از منابع و دارایی‌های مالی رفع توقیف شده در اختیار جمهوری اسلامی ایران است و این منابع برای نیازهای مختلف کشور صرف خواهد شد وهیچ کشوری نمی تواند در این مورد نظری بدهد.

پول آزاد شده ایران، نفت در برابر غذا نیست

کمال علی پورخنکداری نماینده مردم قائمشهر در مورد اینکه چرا 7 میلیارد دلار بلوکه شده ایران در کره جنوبی به 6 میلیارد تقلیل یافت به اقتصاد 100 گفت:دولت باید در این مورد پاسخگو باشد و گزارش جدی به مجلس ارائه کند.

وی با بیان اینکه پولهای ایران از سوی آمریکا و هم دستانش بلوکه شد افزود:اینکه 7 میلیارد دلار ایران  به 6 میلیارد تبدیل شده بحث ما نیست چون وظیفه دولت و کشور این بود که پول های بلوکه شده را به روش های مختلف آزاد کند.

عضو کمیسیون عمران با قدرانی از دولت تصریح کرد:عزت این است که پول ایران که وارد قطر شده در راستای نیاز ایران هزینه شود نه به خواسته و جهتی که آمریکایی ها می گویند.

علیپور گفت:درگام اول پول آزاد شده و به حساب بانک های ایرانی در قطر ریخته شده است در گام دوم دولت باید به سمتی حرکت کند که اجازه ندهند آمریکاییها محل مصرف پول ها را مشخص کنند.قطعا در آمدهای کشور در جهت خدمت به مردم کشور هزینه می شود و انسان دوستانه خواهد بود.  

نماینده قائم شهر با اشاره به اینکه پول ایران می تواند در زیر ساخت های کشور ویا هر مصارفی که صلاح دانسته شود هزینه گردد افزود:این پول نفت در برابر غذا نیست و پولی که بلوکه شده بود می تواند برای مصارف مختلف در خرید های کشورهزینه شود.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما