واکنش شنیدنی یک نماینده به گرانی نان / بنزین هم مانند نان گران می شود؟!

اقتصاد 100 - سخنگو کمیسیون انرژی تاکید کرد که گرانی بنزین شایعه ای برای برهم زدن آرامش روانی جامعه است و تا پایان سال اتفاقی درمورد قیمت رخ نخواهد داد.

واکنش شنیدنی یک نماینده به گرانی نان / بنزین هم مانند نان گران می شود؟!

مصطفی نخعی نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی در خصوص گرانی بنزین بعد از گرانی نان دراستان های کشور گفت: هرازچند گاهی شایعاتی درمود تغییر سهمیه و تغییر قیمت بنزین مطرح می شود که بیشتراز باب برهم زدن آرامش روانی جامعه است چون مجلس ودولت دنبال آن نیستند لذا حداقل تا پایان سال بعید می دانم که اتفاقی درمورد قیمت بنزین رخ دهد.

وی در پاسخ به این سوال که گفتند نان گران نمی شود اما گران شد اگر بنزین گران شود شما چه پاسخی دارید افزود:مجلس برنامه ای دراین خصوص ندارد و اگر دولت برنامه ای داشت باید در بودجه سالانه این پیش بینی را می کرد.

سخنگو کمیسیون انرژی درمورد گرانی بنزین دربودجه سال آینده گفت: سال بعد را نمی دانم.

نماینده نهبندان و سربیشه درپاسخ به این سوال که نان باتصمیم دولت گران شد اگر دولت تصمیم به گرانی بنزین بگیرد به دولت اعتراض می کنید تصریح کرد:نحوه اجرا مهم است اگر قرار باشد درسالهای آینده اتفاقی رخ دهد باید برنامه ریزی لازم ،مقدمات کار سنجیده شود تا نسبت به اقناع جامعه اقدام شود.

نخعی درمورد گرانی نان در استان های کم برخوردار درمورد واکنش نمایندگان گفت:‌مردم اعتراض دارند و نمایندگان مجلس نیز تذکر و اعتراض کردند.

وی درپاسخ به اینکه نظارت مجلس درمورد گرانی نان به کجا می رسد افزود: دولت کار خلاف قانون نکرده است چون قیمت گذاری نان در اختیار دولت است.

 

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما