خبر داغ برای یارانه نقدی بگیران / واریز 5 میلیونی به حساب این خانوارها / سرپرستان حساب خود را چک کنند

اقتصاد ۱۰۰- یک فعال حقوق معلولان گفت: پیامک‌ها حاکی از واریز مبالغی تحت عنوان «کمکهای موردی» از چند صد هزار تومان تا ۱۲ میلیون تومان است که به نام مددجویان و در سامانه ثبت شده اما در واقع به کام دیگران است.

خبر داغ برای یارانه نقدی بگیران /  واریز 5 میلیونی به حساب این خانوارها  / سرپرستان حساب خود را چک کنند

چندیش پیش خبرهایی مبنی بر تغییر قیمت یارانه نقدی یا جایگزینی کالابرگ بجای یارانه نقدی منتشر شد. هنوز برای تغییر یارانه نقدی تصمیم گیری نشده است. وزیر اقتصاد گفت: تا مردادماه خبری از تغییر یارانه نقدی وجود ندارد. یارانه نقدی مردادماه به حساب سرپرستان خانوار بزودی واریز خواهد شد.

بهروز مروتی (فعال حقوق معلولان) در گفتگو با خبرنگار ایلنا، از ارسال پیامکِ واریزِ مبلغ به حساب مددجویان خبر داد و گفت: این پیامک‌ها در حالی ارسال شده که در واقعیت هیچ پولی به حساب افراد دارای معلولیت واریز نشده است.

مروتی با ارسال تصاویری از این پیامک‌ها گفت: پیامک‌ها حاکی از واریز مبالغی تحت عنوان «کمکهای موردی» از چند صد هزار تومان تا ۱۲ میلیون تومان است که به نام مددجویان و در سامانه ثبت شده اما در واقع به کام دیگران است.

وی بیان کرد: این موضوع را سال گذشته از بهزیستی پیگیری کردیم اما به نتیجه‌ای نرسیدیم. مشخص نیست این پول‌ها در واقع به حسابِ چه کسانی واریز می‌‎شود.

 

مروتی گفت: بیش از یک میلیون معلولِ مستمری بگیر داریم و واریز این ارقام نشان می‌دهد، رقم کلانی به اسم معلولان به حسابِ دیگران واریز می‌شود و بهزیستی هم حاضر به پاسخگویی در این خصوص نیست.

حساب معلولان

منبع: ایلنا

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

صرفه‌جویی در شرایط فعلی اقتصادی را از کجا شروع می کنید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما